woensdag 19 februari 2014

Review: Kruidvat oog make-up remover

Hoi Allemaal!
Weer eens een review van verzorging, dat heb ik al lang niet gedaan :)
Dit keer gaat het over de eye cleansing lotion van de kruidvat. Mijn lotion was op, ik had van l'oreal, toen ik in de kruidvat was zag ik deze van kruidvat eigen merk!
Qua verpakking zijn het dupes (niet meer sinds l'oreal de verpakkingen heeft veranderd..) en dus wou ik deze graag uitproberen! Ik gebruik ze nu 3 maanden en heb hem al opnieuw gekocht dus ik kan er nu een goede beoordeling geven:

Ik heb het over de Kruidvat oog make-up remover met 2 'phases'...
De verpakking.. simpel en niet heel lelijk, gewoon van plastic.
Niet heel bijzonder, werkt gewoon praktisch en heeft dus zoals ik al zei hetzelfde uiterlijk als de l'oreal remover.
Op de voorkant staat ook meteen wat informatie: 2 phases, pro-vitamine B5, verzorgende oliën, geschikt voor alle huidtypen en dermatologisch goedgekeurd.... Klinkt goed.
Dan de achterkant, hier staat ook wat informatie en de gebruiksaanwijzing... ladiedadieda zo interessant, als hij maar mijn oog make-up er goed afhaalt. En dat doet 'ie zoals het hoort!
In de remover zit 150 ml wat genoeg is, vind ik persoonlijk. De ingrediënten zien er wel goed uit.. niet zo bijzonder, alleen zit er geen parfum en alcohol in en dat is fijn voor mensen met een gevoelige huid! De ingrediënten zijn dezelfde als die van l'oreal remover, maar alleen de hoeveelheid (volgorde) verschilt.
Zo ziet de vloeistof er op het watje uit.
Zo ziet het watje eruit als ik een oog heb gereinigd.
Dit is het verschil tussen mijn ogen, de make-up is er goed afgehaald. Zelfs de concealer onder mijn ogen is bijna helemaal weg!
Dit is de close-up van mijn gereinigde oog, zoals je ziet is de mascara er goed afgehaald en zit er alleen nog een heel klein beetje groene oogschaduw op mijn wimper rand.... Niet dat ik dat erg vind, dit krijg je er nooit goed af, daar heb je een wattenstaafje voor nodig.
Zo ziet het watje eruit na het reinigen van beide ogen... Mijn andere oog zag er hetzelfde uit.. nog een heel klein beetje oogschaduw op mijn wimper rand en voor de rest niks!

Ik ben tevreden met dit product! Het is een goede dupe voor de l'oreal remover die toch wel bijna 4 keer zo duur is. Ik ga hem zeker op nieuw kopen, vooral omdat hij ook zo'n zacht prijsje heeft. Ik raad hem iedereen aan voor elk huidstype en hij is ook nog lekker verzorgend voor de gevoelige huid rondom je ogen.
 
 
De Kruidvat oog make-up remover is
 verkrijgbaar bij Kruidvat en kost E1,99.

Van welk merk gebruik jij jou oog make-up remover?
 
Liefs,
Amber









Geen opmerkingen:

Een reactie posten