maandag 24 februari 2014

REVIEW: Gosh Nail Lacquer 549

hey meiden,

In de Kruivat waar ik altijd heen ga, gaat Gosh plaats maken voor NYC. Dit is natuurlijk 1. Heel leuk omdat NYC budget is en 2. Gosh heeft nu op alles 50% korting! Ik heb hier een klein beetje gebruik van gemaakt, en ik heb een nagellakje meegenomen voor €2,50! Lees snel verder.


Zoals jullie zien is het een mooi roze nagellakje. Op de tweede foto zie je dat het een erg dun lakje is, want er zit een soort blauw boogje bij de dop, hier is is de nagellak dus al naar beneden gelopen.

Dit is nummer 549, een medium roze kleur. Niet knal, maar ook niet pastel. Ik vind hem mooi voor overdag!

Op mijn middel- en wijsvinger zie je wel wat vlekjes als je goed kijkt, maar dat kan ook aan mijn lakkunsten liggen. Ik heb hier 1 laagje aangebracht. Ookal is hij waterig, hij dekt echt goed! Ik ben heel tevreden over deze lak. Hij blijft niet zo heel lang zitten, maar hij is wel mooi en goed dekkend. Ik vind hem goed!


Kruidvat: €6,99

Wat voor kleur nagellak gebruiken jullie het liefst?

Stay Strong,
Emma Sijbers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten