vrijdag 28 februari 2014

FASHION: Spring inspiration + my favorites

hey meiden,

Ik moet maar eens wat anders dan reviews gaan verzinnen, he? Daarom ga ik het nu hebben over schoenen en kleding. De lente trends zijn weer overal te zien! Ook laat ik jullie zien welke schoenen ik nog graag ooit wil kopen, dus kijk snel mee!

Nadat ik in een video van Martine had gezien, wilde ik gewoon een paar hebben. Nou zijn mijn voeten nog niet uitgegroeid, en kan ik niet op zoiets lopen, maar ooit zal ik een echt óf nep paar te pakken krijgen.

Ik had deze gevonden en was meteen verliefd. Roze is mijn lievelingskleur, en met die bruine hak en roze veters.... lovin' it!

Deze vind ik ook gorgeous! Wel alleen voor een feestje natuurlijk.

En dan nu de kleren! Ik heb gezocht op 'spring 2014 en dan de naam van een merk (o.a. chanel en primark)'. En toen kwam ik op deze outfit. Ik dacht: ROZE!!! En toen viel ik om.. haha, nee, maar ik vind het wel wat hebben.

\
Dit is primark. Ik vind dit wat minder. Links vind ik leuk, en rechts ook, maar die middelste outfit verpest alles. Beetje jammer.

Dit is Chanel. Ik vind dat hier ook hele leuke items tussen zitten. Maar ik zou zeggen : bestudeer de foto gewoon even, en je vind leuke items!

Last but not least! Ik vind dit echt een hele mooie, strakke, bloemetjesjurk met een prachtig model erin! My fave!

Ik hoop dat jullie dit relatief korte fashion arikel leuk vonden voor de afwisseling. En tot de volgende keer!

Wat is jullie favoriete kledingmerk?

Stay Strong, 
Emma Sijbers

2 opmerkingen: