zondag 2 maart 2014

FILMPJE: De Reviewpot met o.a: Therme, MIYO en Catrice

Hey Iedereen,
Bah bah, weer een filmpje, worden jullie er al gek van? Ik wel hoor, nee hoor, ik maak nog steeds met veel plezier en liefde mijn filmpje voor jullie :)
Ik schrijf vaak reviews, maar het leek me ook wel leuk om eens een filmpje te maken met allemaal korte reviews erin, ik noemde het 'de reviewpot'. Van de make-up producten komt er ook nog een geschreven artikel met ook swatches.
Veel kijkplezier!
Als je de video niet kan zien, klik hier.
 
Gereviewde producten:
-MIYO single eyeshadows
-La Roche-Posay Hedreane lichte hydraterende crème
-Catrice Prim&Fine Anti-Shine Base
-Therme Shower Creams: Honing & Yoghurt en Chocolade & Kokos
-Essence Colour Flash Mascara
-Catrice Made to Stay Lip Polish
 
Wat vind jij van deze producten?
 
Liefs,
Amber
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten