vrijdag 28 maart 2014

REVIEW: Kruidvat anti-frizz Haarmasker

hey meiden,

Het is weer tijd voor een review! Een budget review, dus als het je bevalt hoef je geen fortuin te betalen! Wat doen jullie eigenlijk als je een review leest van een heel, heel fijn product dat bijvoorbeeld meer dan  €70,- kost? Zou je het kopen of niet? Maar goed, dit gaat over een haarmasker van een paar euro's!



Het haarmasker waar ik het over had, is dit haarmasker van Kruidvat. Het is een anti-frizz masker, dus zou je haar er minder van gaan pluizen...

Het masker is van de Fruity Botanicals lijn. Hier had ik wel eens naar gekeken, maar nooit iets van gekocht, tot nu! 

Ingrediënten: er zit wel erg veel alcohol in, of niet?

Het masker is bedoeld voor droog en gevoelig haar. Ik weet niet hoe haar gevoelig kan zijn, maar goed. Ik heb heel droog en pluizig haar met een flinke slag/lichte krullen er in. Ik kocht het masker vooral voor de anti-pluis werking, en daar ga ik ook verder op in.


Het masker is geel/oranje, en ruikt heel vreemd naar granaatappel, maar ook naar sterke citrusvruchten (is granaatappel ook een citrusvrucht? Haha.). 

De substantie is heel apart, het is net alsof het nog niet helemaal doorgemixd is, heel vreemd. Het verdeeld ook een beetje moeilijk over je haar, wat overigens niet zo heel storend is.


Het is een vrij dikke, vettige substantie.

Ik vind het een heel fijn masker met een lekkere, maar ietwat aparte geur. De geur blijft wel een tijdje lichtjes hangen. Het maakt mijn haar wel echt heel zacht en minder droog, maar vooral minder pluizig! De pluizigheid gaat niet volledig weg, maar wel best veel. Ik ben heel tevreden over dit product en raad het zeker aan, aan iedereen!

Heeft jullie haar veel verzorging nodig?

€1,79 bij het Kruidvat

Stay Strong,
Emma Sijbers



Geen opmerkingen:

Een reactie posten