vrijdag 7 maart 2014

OPGEMAAKT: Februari 2014


Hey meiden,

Omdat het alweer het einde van de maand is, is het weer tijd voor een opgemaakt artikel! Ik heb erg veel dingen die ik niet opgemaakt heb, maar gewoon weg ga gooien, welke? Dan moet je snel doorlezen!

Dit zijn de dingen die ik weg ga gooien.

Linksboven zag je een dagcrème, deze dagcrème. Ik heb hem nooit gebruikt, maar hij was dus houdbaar tot september 2009...

Dan heb ik deze douchegelletjes van Kneipp. Ik heb deze gekregen voor Sinterklaas 2011, en ze zijn 6 maanden houdbaar. Die moeten dus weg!

Wat makeupjes! De 3 blushes wilde ik aan mijn oppaskindjes geven, maar toen ik wilde vertrekken braken ze! Ze waren veel te donker/licht voor mij, by the way. Dan zie je nog een gouden l'oreal oogschaduw crème, die ongelooflijk gaat creasen. Ten slotte nog een lipbalm die er onderin half op staat: So....Kiss Me? Die ruikt echt goddelijk, maar hij maakt mijn lippen droog, en de geur word op je lippen (dus precies onder je neus) heel anders, en dan bedoel ik niet lekkerder.

Dan nog deze €0,40 conditioner die niet veel goeds voor mijn haar deed...

Het laatste wat ik weg ga gooien is deze shampoo van rituals. Deze heb ik voor mijn 11e verjaardag gekregen, en ik ben nu 13, dus die ga ik ook weggooien, hij was wel fijn voor die keren dat ik hem heb gebruikt!

Dan komen we bij de daadwerkelijk opgemaakt dingen, waarvan deze 50ml Shea body butter van The Body Shop er een is. Ik heb al een nieuwe butter (Kruidvat) en deze van TBS wilde ik graag opmaken, want het is een body butter voor de winter (welke winter, vind je niet?).

Deze heb ik al laten zien in een review, en jullie weten dus hoe tevreden ik hierover ben!

Als enige makeupproduct heb ik een mascara, en wel deze van MakeupStudio. Hij was gewoon over de 3 maanden limiet heen. Een fijne mascara met een fijn, klein 'kwastje'.

Verder nog een mini oogmakeup remover, die ge-wel-dig is! Ik ga echt sparen voor de grote (deze is €25,-) Hij is geweldig en voelt als water!

En nog een reinigingsproduct! Dit is rozenwater van Kruidvat, ik gebruikte deze als tonic. Dit was mijn tweede fles, en hij stonk zo erg! Heel vreemd, bij de vorige had ik dit namelijk niet!

Naast de shampoo die ik weg ga gooien, heb ik er ook een opgemaakt. De Nivea Hydro Care was erg fijn, mijn vader vond hem volgens mij ook heel fijn (dus fijn voor mannen én vrouwen), alleen ging mijn hoofdhuid er wel heel erg van jeuken, dus ik ga weer terug naar mijn Vichy shampoo!

Ik heb zoals elke maand wattenschijfjes opgemaakt:
~ Kruidvat cotton wattenschijfjes
~ Kruidvat cotton sensitive wattenschijfjes
~ Kruidvat cotton sensitive maxi wattenschijfjes
En de sensitive watjes waren echt heel fijn, maar zijn wel meteen wat duurder, dus ik houd het bij de oranje en groene verpakkingen!

Ik heb ook 2 shampoo's opgemaakt die ik voor mijn kwasten heb gebruikt. De rechter ruikt lekker naar aardbeien, vandaar de naam: Strawberry Cupcake. Deze is een beetje afgekeken van Philosophy, maar dit is van het merk Beauticology en is vorig jaar in een geschenkblik bij Kruidvat te koop geweest.
De tweede heb ik ooit van Mama en Papa gekregen, uit een hotel waar ze die hadden gekregen met wat andere goodies, en die ruikt naar sinaasappel!

Dit was het alweer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden, en blijf ons blog vooral volgen!

Maken jullie altijd veel op?

Stay Strong,
Emma Sijbers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten