maandag 17 maart 2014

Monday's Music + 5000 views! (TaoMix app)

hey meiden,

Dit MM artikel gaat beginnen met 2 mededelingen! ;)

* We hebben de 5000 (totale) pageviews gehaald! Dit betekend dat betekend dat ons blog 5000 keer is bekeken! Jeej! We hebben ondertussen 140 artikelen online staan!


* Als tweede merkte ik dat het best pittig is om elke week 7 nieuwe liedjes te moeten bedenken, en het spijt me van het constante wisselen, maar we gaan nu in plaats van 7 liedjes, 1 liedje per week doen! Een vriendin van mij kwam op dit geweldige idee, en zo gaan we het doen!

Dan kan ik nu beginnen met het daadwerkelijke artikel, en die gaat niet over een liedje, maar over een app.
Deze app het TaoMix, en is te vinden in google play en in de appstore.


Het is een app met allemaal rustgevende geluiden, waar je dan je eigen mix van kan maken.



Er zijn veel geluiden te vinden, van rivieren tot krekels tot orkanen! Ik heb de volledige versie met dank aan app of the day. De onvolledige versie heeft minder geluiden. Je betaald 1,49 voor de volledige.

Het werkt zoals je in de video ziet. Je kiest een geluid en dan komt er een rondje in beeld van dat geluid, de kleur en grootte kun je veranderen. Als je de grootte veranderd gaat hij harder dan de andere rondjes spelen. De kleur veranderd niets. Dan heb je de 'cursor', het witte rondje. Deze kun je afschieten waardoor je elke seconde een ander geluid harder hoort, maar je kunt hem ook gewoon verplaatsen. Het rondje waar de cursor het dichtste bij is, speelt het hardste. Je kunt zoveel rondjes plaatsen als je wilt.

Ik vind dit een hele fijne app voor s' avonds. Dan ga ik gewoon met oortjes in in bed liggen, stel een mix samen en relax...
Het is echt een aanrader!

Ik hoop dat jullie dit ook een leuke versie vonden op Monday's Music, en tot vrijdag!

Stay Strong,
Emma Sijbers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten