maandag 10 maart 2014

Monday's Music!

hey mensen,

Ik heb weer wat liedjes bij elkaar gezocht en ga die aan jullie laten zien. Ik ga waarschijnlijk voortaan alleen maar de naam van het liedje weergeven en verder niet teveel informatie. Alvast mijn excuses voor de liedjes, want ze staan allemaal op een ander plek in de lijst.


Tangled up-Caro Emerald
Een tijdloos liedje van onze eigen Nederlandse Caro Emerald!

He Hoy-The Lumineers
Het geweldige liedje dat iedereen kent! Petje af als jij wel op de goede timing mee kan zingen! ;)


Budapest-George Ezra
Ook dit lied kennen veel mensen, alleen waarschijnlijk niet bij naam! Ik vind het een leuk liedje met een leuke stijl.


Verveling-Dylan Haegens
Een liedje dat meedoet aan een wedstrijd van Pringles. Neem deze maar met een korreltje zout, haha!


All Comes Down-Kodaline
Sinds lange tijd weer een liedje van mijn favoriet band!














Peacock-Katy Perry
Een catchy liedje van Katy Perry, wat is een peacock eigenlijk? Ja, een pauw, maar in dit liedje volgens mij niet...

En dat was de MM van deze week alweer, deze week komt er geen beauty, maar een (innerlijk) inspiratie artikel. Dus verheug je maar alvast op vrijdag!


Welk lied kunnen jullie 24/7 op repeat zetten?

Stay Strong,
Emma Sijbers



Geen opmerkingen:

Een reactie posten