woensdag 19 maart 2014

REVIEW: Essence longlasting lipsticks - Natural beauty, Colour crush & Wear berries

Hey allemaal,
Vandaag eindelijk weer eens een review na die 2 filmpje ;) Een lekker budget lipstickje, dat is waar ik van houd en vandaag heb ik er weer een gevonden hoor!
Ik heb het over de Essence longlasting lipsticks, die sinds vorige herfst in het assortiment zijn gekomen.
De 2 kleuren die net nieuw zijn heb ik nog niet bemachtigd, omdat 1: de ene kleur was exact hetzelfde als een limited edition van Catrice  (dupe artikel?) en 2: de andere kleur was wel leuk, maar ik had andere dingen hoger op mijn wishlist staan.
Maar genoeg gezwetst, en lees maar snel verder voor mijn mening over deze lipsticks.
Ik moet het ook even gezegd hebben: wat een mooie verpakking!
Erg classy mat zwart met een randje van de kleur van de lipstick. Zo kan je ook erg snel zien welke kleur je in handen hebt, zodat je niet in plaats van die mooie nude lipstick een fel rode aan het opsmeren bent ;)
De grootte is ook precies goed, past goed in alle stash bakjes en zal niet heel irritant er boven uit steken.
De kleuren die ik heb meegenomen zijn: 07 Natural Beauty - 08 Colour Crush - 09 Wear Berries!
Dat houdt in: roze nude, fel roze en plum paars. Ik heb deze kleuren gekozen omdat ze goed bij mijn huid en haar kleur passen en omdat ik ze mooi vind (duh).
Dus ook op de onderkant van de lipsticks zijn kleur en naam gelabeld.
07 Natural Beauty

08 Colour Crush


09 Wear Berries!


De lipsticks hebben de 'e' van essence erin gegrafeerd wat de lipsticks een extra touch geeft, en het maakt het er allemaal net wat luxer uitzien.
Swatches bij daglicht:

Natural Beauty: een oudroze nude tint, net wat koeler gekleurd dan mijn lippen. Echt een hele mooie lipstick voor mensen met alle huidskleuren die op zoek zijn naar een roze nude.
Colour Crush: de perfecte felle, zomerse roze kleur die niet te blauw is van ondertoon. Is voor velen flatterend en echt een kleurtje om vrolijk van te worden.
Wear Berries!: een hele mooie lipstick om op een vrij subtiele manier een plum paars tint te dragen. Deze kleur laat ik nu liggen, maar haal ik meteen mijn stash uit zodra het herfst gaat worden.
Swatches bij flits.
 
De lipsticks zijn heel romig en goed gepigmenteerd. Ze benadrukken je velletjes totaal niet, maar ze gaan wel een beetje in de lijntjes rondom je mond trekken als je ze over je liplijn heen aanbrengt.
De kleuren zijn mooi en goed gekozen, ook flatterend voor heel veel mensen. En voor dat geld hoef je het niet te laten hoor! Neem er gerust 2 mee, of 5!
Ik ben er blij mee :)
 
 
De Essence Long Lasting lipsticks zijn verkrijgbaar
 bij Kruidvat en Etos en kosten E2,39.
 
 
Ben jij fan van deze lipsticks?
 
Liefs,
Amber
 


 


 










4 opmerkingen:

  1. Hey Emma en Amber,
    Hebben jullie aanraders voor koraal kleurige lipstick of lipgloss met veel pigment? Of zouden jullie er een willen reviewen?
    Alvast bedankt en XXX,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Saskia,
      Essence heeft een mooie koraal lipstick die heet coral calling. Ook Hema heeft een lipstick uit de pure shine lijn en die heet gewoon coral. Catrice heeft best dekkende lipglossjes, maar die zijn meer oranje. Ook heeft Catrice verschillende koraal tinten in het assortiment. Ik hoop dat je daar iets aan hebt! Xxx Amber

      Verwijderen
  2. Ik heb de Coral Calling en die bevalt me ook hel goed. Fijne budget lipsticks :)

    BeantwoordenVerwijderen