zondag 23 maart 2014

FOTD: Zomers briesje

Hey Iedereen,
Geen filmpje vandaag, ik ben heel slecht bezig, ik was gewoon te lui! Srsly, ik ga echt de verkeerde kant op hoor. Zijn er anderen die ook met luiheid kampen? Laat het weten en wat jij er tegen doet ;) Leren allemaal wat van!
Maar ik heb alsnog een artikel voor jullie, namelijk van een frisse zomer-in-mijn-bol look, met uitleg bij de ooglook zodat je hem makkelijk kan na maken!
Let's start:
 
 
Gezicht:
De Essence stay all day concealer aangebracht met de Real Techniques miracle complexion sponge, en ja, het werkt echt! Door dit mooie sponsje gaat je gezichtsmake-up er vrijwel onzichtbaar op en het blend mooi mee met je huid! Ideaal voor als het warmer wordt, zo kan je ook een licht laagje aanbrengen.
Ik heb de T-zone licht geset met de Essence all about matt loose poeder, tegen glim en te fixeren tegen glijden.
Om mijn gezicht flink te shapen heb ik de Sleek face form fair bronzer gebruikt, ook heb ik deze gebruikt om mijn gezicht wat extra warmte te geven.
Voor een warme tropische blush heb ik de nieuwe Essence blush up! in heat wave gebruikt, de roze en oranje gemengd.
Ik wou ook graag een bronzy-glow en daarvoor pakte ik de Essence sun club bronzing highlighter in de blondine tint erbij.
 
 
Ogen:
Om die pop-of-colour te bereiken heb ik uit mijn Sleek ultra mattes V1 brights palette de kleur bolt gebruikt.
 Als blend kleuren gebruikte ik (uit het Sleek oh so special) de kleur bow over mijn hele ooglid en (uit het Sleek vintage romance) propose in Prague om mijn crease op te warmen. Op het ooglid pakte ik uit het Sleek oh so special palette de kleur the mail.
Daarna pakte ik uit oh so special de kleuren boxed en giftbasket voor in de crease. Ik wou ook graag wat gouden shimmer dus pakte ik meet in madrid (uit Sleek vintage romance) en bracht die licht aan over het ooglid.
Als highlights pakte ik weer die bow kleur (^^) voor onder het wenkbrauwbot en in de binnenste ooghoek maakte ik een mix tussen bow, pretty in paris (vintage romance) en organza (oh so special).
Ik bracht zwart oogpotlood van Maybelline aan op mijn bovenste waterlijn (in de buitenste helft) en mascara van l'Oreal.

Lippen:
Voor je lippen is het het mooist om voor een fris framboosrood kleurtje te gaan. Ik koos de Catrice made to stay lip polish in megan fuchsia. Ik vind persoonlijk een glossy-finish het leukst hierbij.
 
Dan was dit mijn zomerse look en ik hoop dat jullie er wat inspiratie uit hebben kunnen halen!
PS: ik heb sinds kort ook instagram, je kan me volgen: @amberverberne ;)
 
Wat vind jij van deze zomerse look en wat draag jij graag in de zomer en lente?
 
Liefs,
 
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten