maandag 3 maart 2014

Monday's Music!

hey meiden,

Zoals jullie wel hadden gezien, had ik op de rechterkant van ons blog een poll geplaatst: moet Monday's Muisic blijven? En 2 van de 4 mensen hadden op ja gestemd, dus MM blijft wekelijks op maandag komen! Vandaag de eerste 'aflevering' van de comeback!


Frozen is de laatste tijd heel bekend geworden, en het liedje Let It Go daarmee ook. Ik houd niet zo van het origineel, maar deze versie vind ik erg grappig. Ze heeft de songtekst vertaald in een taal en daarna terug in het Engels, en dan krijg je dit. Enjoy!


Dit vind ik ook een mooi African-achtige versie van Let It Go.

Ik ben laatst ook heel erg fan geworden van Gavin DeGraw, en dit zijn mijn favoriete liedjes:

Gavin DeGraw - Best I Ever Had

Gavin DeGraw - Not Over You

Gavin DeGraw - Soldier
Dit is echt mijn favoriet!

Christina Aguilera is zo getalenteerd! Dit vind ik echt een van haar leukste liedjes!
Christina Aguilera - Your Body

Deze kent iedereen volgens mij wel, ik heb deze nog nooit laten zien, toch?
Timber - Pitbull ft. Ke$ha

Dit was mijn laatste lied. Ik hoop dat jullie gaan wennen aan MM, want vanaf nu tot aan weet ik niet wanneer blijft het. Ik vond het weer leuk om bij mijn oude traditie terug te zijn. Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden!

Vinden jullie het erg dat MM terug komt?

Stay Strong,
Emma Sijbers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten