vrijdag 14 maart 2014

LIFESTYLE: Celebrity quotes

Hey meiden,

Vandaag heb ik wat celeb inspiratie voor jullie. Ik heb wat mooie quotes gevonden die beroemde mensen ooit gezegd hebben en die wil ik graag aan jullie laten zien. Ik ga er verder geen uitleg bij geven, maar ik ga wel zeggen wat ik er van vind. De betekenis moet je zelf ontdekken, want die is voor iedereen anders <3 Het gaat voornamelijk over inner en outer beauty.

Zeker de waarheid! <3

Wauw, zet jezelf altijd voorop! <3

Precies! <3

Hou van jezelf, je verdient het! <3

Ook jij bent mooi! Ja jij ja, die dit nu leest! <3

Zolang je uniek bent, valt alles vanzelf wel op z'n plek....<3


Ik hoop dat jullie je nu wat beter voelen, ik voel me door quotes namelijk altijd heel goed! Tot de volgende keer!

Be pleased by Pleasure
                           ~Emma Sijbers


Stay Strong,
Emma Sijbers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten