vrijdag 22 november 2013

Challenge!

Hey meiden,

Ik ben afgelopen zondag begonnen met een zelfbedachte challenge. Waarschijnlijk bestaat de challenge wel al maar ben ik hem gewoon nooit tegen gekomen, maar dat terzijde. 
Dit zijn de spelregels:
•Doe elke dag 1 of meer dingen weg of in een doos (die je dan later uitzoekt).
•Probeer alles in die doos weg te geven, te verkopen, of te doneren.
•Lipglossen of dingen die je niet door kunt geven, belanden gewoon in de prullenbak, maar dit is natuurlijk niet echt de bedoeling van de challenge.
•Kies zelf voor hoelang je dit doet.
•Maak er als je echt een badass bent ook een no-buy van.

De bedoeling is dus om van een rommelige kamer naar een opgeruimde kamer te gaan!
    ---------------->

Ik ga elke dag 1 tot 10 dingen de deur uit gooien op de best mogelijke manier. Ook ga ik er denk ik een no buy van maken want ik ga binnenkort op vakantie naar Londen en daar wil ik ook wat dingen kopen, natuurlijk, dus ja! Ik ga het denk ik een maand doen dus van 17 november tot 17 december. En  ohja, nog een reden waarom ik dit doe is omdat Sinterklaas eraan komt en dan krijg je ook weer spullen. ik ga denk ik nu elke vrijdag een update doen voor 4 weken (i don't care dat dat misschien meer als een maand is). Dit is dus de challenge die ik ga doen! ik hoop dat jullie meedoen!

Stay Strong,
Emma Sijbers

3 opmerkingen:

  1. heyy, ik heb het ook gedaan en met pijn in mijn hart volgehouden ! Maar hoe langer je het volhoud hoe makkelijker het gaat, en idd met siinterklaas en kerst krijg je ook weer spullen en daar moet ook plek voor zijn, in ieder geval super leuk idee en suc6 !
    x jasmijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! leuk dat je het ook gedaan hebt! heb je mijn update al gelezen? ik heb de challenge een beetje gewijzigd! shame on me...

      Verwijderen