maandag 11 november 2013

Monday's Music!!! (disney editie)

Hey meiden,
Zoals jullie waarschijnlijk al in de titel hebben gelezen is dit een MM Disney editie! ik weet niet of jullie hem kennen, maar Jon Cozart ook bekend als Paint, heeft een parodie gemaakt op een aantal Disney liedjes en verhalen. sindsdien ben ik die liedjes terug gaan kijken, en heb  ik Disney films gekeken. zoals Alice in Wonderland en Doornroosje. Veel luisterplezier!

Dit is de parodie waar ik het over had, deze parodie bestaat uit vier liedjes van vier Disneyprinsessen, waarvan hij het happy end wat minder happy maakt!
Jon Cozart (paint) - After Ever After

Dan zet ik nu de liedje die hij heeft gebruikt in het origineel hier neer:
alles is Nederlands.

The Little Mermaid - Under the Sea

Aladdin - Prince Ali


Beauty and the Beast - In ons Dorp

Pocahontas - Colors of the Wind

Omdat dit lied ook heel erg mooi is in het Engels, heb ik het hier ook in het Engels:

Pocahontas - Colors of the Wind

Dan komen er nu nog wat andere Disney liedjes!

Mulan - Reflection

Mulan - I'll make a Man out of You

Mary Poppins - Supercalifragilistikexpialidastisch

Mary Poppins - Met een klein beetje Suiker

Dit was de MM van deze keer alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden. en ohja, ik doe voortaan niet meer elke week een MM maar ongeveer een keer in de 3 weken.

Stay Strong,
Emma Sijbers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten