zaterdag 9 november 2013

Verjaardags Haul!!!

hey meiden,


woensdag 16 oktober was ik jarig (don't judge me because this is really late ;)) en ik had van mijn moeder een weekendje Den Haag met z'n tweeën gekregen!! dit was een weekendje dat bestond uit shoppen, starbucks, slapen, shoppen haha! en over dat shoppen wil ik het dus hebben. ik heb verschillende goodies gekocht bij o.a. lush en etos!! kijk snel mee naar foto's.
Lush:

als eerste heb ik dit stuk Angel's Delight zeep gekocht. en lekker zoet stuk zeep! dit was 98 gram (het is bijna nooit precies 100) en daar betaalde ik €5, 83 voor. 
dan de over, over, overzoete lipscrub: Bubblegum. een (alweer) heerlijk zoete lipscrub met de geur én smaak van snoepjes. voor dit geweldige product betaalde ik €9, 95.
dan mijn cinder bruisbal, hier heb ik al een artikel over geschreven met verder uitleg. (klik hier)
naar dit goude product ben ik heel benieuwd. het is fun! dat is zeker. de geur van honing en karamel is heel zoet maar ook spicy. hiervoor betaalde ik €9,95.
dit heerlijke stuk zeep was eigenlijk de enige reden voor mij om naar Lush te gaan, natuurlijk heb ik het over de wereldberoemde honey, I washed the kids. wat een goddelijk stuk zeep, ik snap de hype heel goed! voor dit spicy stuk zeep van 106 gram betaalde ik €5, 82 
dit is een heel klein stukje van de wintercollectie zeep Snowglobe. een frisse zeep voor 's morgens onder de douche. dit ministukje (waar je toch best lang mee doet) kreeg ik er gratis bij!! happy dance!!)
dit is niet een, maar dit zijn wel twee stukken zeep!! dit setje heet sweet soap of mine, en zoals je wel aan de naam kan horen is het een hele zoete combinatie. dit zijn namelijk: Rockstar en The Godmother!! beide 100 gram volgens mij en hier betaalde ik €12,15 voor.
de laatste twee producten zijn shower jellies!! dit is sweetie pie met de geur van cassis, kers en nog wel meer fruit!! hiervoor betaalde ik €5,55.
dit is alweer het laatste product van Lush! nouja, last but not least! dit is de hele frisse whoosh shower jellie. heerlijk om wakker mee te worden! deze jellie kostte iets meer, namelijk €6,05

Etos:

bij de etos heb ik maar een ding gekocht, maar hier ben echt heel blij mee! en dit is een parfum, 
Katy Perry - Killer Queen.
ik ben hier zoooooo blij mee! deze variant van 50 ml. kostte bij de etos €27,50.

Kroatië:

dit allerallerallermooiste product, heb ik niet zelf betaald. maar gekregen voor mijn verjaardag. (dus niet in Den Haag gekocht) en dat product issssss: een (fake) Louise Vuitton bag!! ik weet niet het model waar het op gebaseerd is, maar mijn ouders hebben hem gekocht in Kroatië (waar ik bij was, zelf uitgezocht) en hij kostte daar omgerekend 50 euro! ik vind hem heel mooi, er past heel veel in, alleen is de rits opening een beetje klein, er past namelijk meer in dan er door de rits kan, beetje jammer, maar het is ze vergeven. je kunt zo'n neppe louise vuitton bag op elke hoek van de straat krijgen in Kroatië. dit is echt mijn mooiste cadeautje!

dit is het plaatje, ik heb nog nooit een echte gezien, maar volgens mij is hij net echt! (hihi, je ziet mijn hand en camera in de weerspiegeling) trouwens, de handvaten zijn van echt leer.

dit waren al mijn cadeautjes en aankoopjes voor/van mijn verjaardag, ik hoop dat jullie het leuk vonden, en oh ja, waar willen jullie graag een review van zien?

Stay Stromg,
Emma Sijbers

2 opmerkingen:

  1. Beetje jammer die neppe tas...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee hoor! ik vond de tas altijd zo mooi, en ik wil als ik 'groot' ben ook zeker sparen voor een echte! maar voor nu ben ik heel blij met deze! :) -xxx-

      Verwijderen