vrijdag 29 november 2013

Declutter Challenge (update #1)

Hey meiden,

Het is tijd voor de allereerste update van mijn challenge! Ik ga dit artikel op een iets andere manier tikken, maar dat zien jullie zo wel. In het algemeen heb ik gewoon wat mededelingen over hoe het gaat met de challenge.

~ Ik ben erachter gekomen hoe moeilijk het is om elke dag iets kwijt te raken. Je moet het weggooien of verkopen, en dat is best lastig.
~ Ik ga dan ook stoppen met de Declutter challenge, maar ik ga door met mijn nobuy!
~Ik heb de nobuy ook niet helemaal voltooid, ik heb namelijk op school €0,60 uitgegeven aan een zakje Maltesers, shame on me.....
~ Kunnen jullie me die 60 cent vergeven?
 ~ Omdat ik nu dus gestopt ben met de Declutter challenge, ga ik hem ook anders noemen! Emma's Nobuy, of hebben jullie nog suggesties?
~ Dit was niet zo'n lang artikel, maar dat is niet erg!
~ Nog een leuk plaatje omdat er geen foto's bij dit artikel zaten:


Vonden jullie dit een fijne manier van artikelen? Laat het me zeker weten! Hou ons blog in de gaten voor om de dag een artikel!

Stay Strong,
Emma Sijbers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten