woensdag 6 november 2013

Haartutorial!

Hoi Allemaal!
Vandaag weer een filmpje: iets nieuws een haartutorial!
Daarvoor heb ik een meisje van school gevraagd, die helemaal into de haar dingen is!
Zij laat jullie in dit filmpjes zien hoe je een makkelijk maar mooi en handig kapsel maakt.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en veel kijkplezier!
klik hier, als je de video niet kan zien.
Ik heb zoals jullie zien een tijdschema gemaakt: van mij kun je iedere week 2 artikelen verwachten!
Hoe het met de andere zit: Iris is gestopt, Jasmijn ook. Esther doet maandelijks waarschijnlijk.
Emma en ik zijn nu de hoofdredacteuren dus van ons kun je de meeste artikelen verwachten.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om meer artikelen te lezen!
Per week ten beauty artikel, een filmpje, en dan nog iets van emma.

Willen jullie meer tutorials met Renske zien?

Liefs,
Amber


4 opmerkingen:

  1. Super mooi! ik wil wel meer zien van haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanx! Die gaan er zeker komen! Wat voor haarlooks zou je nog willen zien? X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat maakt me niet zo veel uit. Als je het maar met lang haar kan doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen