zaterdag 2 november 2013

Haul - Tommy Hilfiger Outlet

hey meiden,

vandaag heb ik een haul voor jullie, mijn eerste! van de Tommy Hilfiger outlet. dit is een outlet waar mijn familie en ik 2 keer per jaar voor worden uitgenodigd. volgens mij is dit omdat mijn vader helpt bij het onderhouden van de locatie van de outlet. ik heb ook geen prijzen erbij vermeld, omdat het dus uit een outlet komt. dus het is goedkoper en meestal niet meer te koop.


bovenstukken:

als eerste dit grijs-zwarte crop top met een colkraag. erg cool! maar deze is ongelooflijk warm. dus hier moet ik nog wel even mee wachten. hier word je bijna levend in verbrand, oeps...

dit is een soort poncho met een colkraag. leuk gebreid, zwart en heel warm. kom ongeveer tot op de helft van je bovenarm.

dan deze heel felle oranje trui. deze is iets minder warm, want hij is grof gebreid met van die 'gaten' tussen de steken door.

zijn deze twee muppets shirts niet adorable? ze zijn echt heel erg schattig, maar niet echt voor overdag. ik draag deze met gym en als pyama. de witte schijnt trouwens heel erg door.

dit si de achterkant van de witte, hoe lief!! <3 de blauwe is leeg op de achterkant.

dan mijn lievelingsstuk, een denim blouse!! deze moet elk meisje hebben, vind ik. dit is makkelijk te combineren, sexy maar toch stoer, een beetje mannelijk, maar hé, dat is toch ook aantrekkelijk?
 jurken:

dit is de enige jurk die ik heb gekocht. ik draag dan ook niet zoveel jurkjes in de winter en de herfst. dit is een lange mouw grijs jurkje met een colkraag. volgens mij word die col een hype, of zijn dit gewoon oude kledingstukken?
 onderstukken:

dit is een witte broek met heel veel oranjegele stipjes. erg leuk met een witte bloes en een blazer. met deze ben ik heel erg blij!

dit is een donkergroenblauw pantalon, met aan de voorkant zo'n 'streepzakken'. deze is mooi met een heel druk shirt en een blazer of vestje.

op de achterkant zitten gewoon zakken met knoopjes.

dan nog een normale jeans, geen skinnyjeans. gewoon een normale. deze kan overal bij.

last but not least: dit zwarte rokje. dit rokje zit heel strak (jeweetwel, zo strak als de meeste rokjes van tegenwoordig) en heeft een zwart-donkergrijs geblokt patroontje. wat het toch uniek maakt. erg mooi met een panty en een shirt/hemdje/blousje/croptop/tanktop, oftewel overal wel mooi bij.

dit was mijn Tommy Hilfiger haul, ik hoop dat jullie het leuk vonden. btw, willen jullie nog een verjaardagshaul zien? ookal is mijn verjaardag al 3 weken geleden!


Stay Strong,
Emma Sijbers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten