zaterdag 2 november 2013

First Impressions+review: Tangle Teezer!

Hey lieve meiden!
Ja hoor, ik ben er weer! Sorry dat we er een tijdje hebben uitgelegen, school is weer eens lekker druk -.-
Maar vandaag zet ik 2 artikelen online, straks komt er dus nog een review!
We beginnen de dag met een First Impressions: van de beroemde haarborstel de Tangle Teezer!
klik hier, als je de video niet kan zien.

Dan laat ik jullie nu wat foto's zien en ik vertel wat meer over de TT:
 Mijn TT is niet de normale, maar een speciale wat kleinere uit de Juicy Fruits lijn. Ik heb de kleur Juicy purple: Dat ik paars met felroze.
 Op de verpakking staat een verhaaltje over de uitvinder van de TT: Shoun P.
Ik vind het erg leuk dat ze dat op de verpakking hebben gezet!
 Er zit dit boekje in met informatie:

 Dan is dit de borstel:
 Hij heeft inderdaad die gekke kenmerkende vorm, al hoewel hij makkelijk vast te houden is.
De borstel heeft pinnetjes, die per rij verschillende lengtes, en glijden moeiteloos door het haar zonder haren uit te trekken. Ook met klit haar of nat haar.

Meer kan ik er niet over zeggen! Ik ben gewoon helemaal fan! Mijn haren zijn er aanzienlijk luchtiger en volumineuzer van geworden. Echt een aanrader!

De tangle teezer is in webshops te koop voor 14,90 E.
Op kapperkorting.nl heb je hem voor ongeveer 9 E!

Welke borstel gebruik jij?

Liefs,
Amber



Geen opmerkingen:

Een reactie posten