zaterdag 2 november 2013

Review! Catrice Thrilling me softly Wet shine lip stain - 01 Innocent

Hey meiden!
Hier is dan de review, die ik jullie beloofd had. Wel over de Cactrice Thrilling me softly wet shine lip stain.
Ik ben heel tevreden, dus kijk gauw mee:  
 De stain zit in een rond buisje, ongeveer zo groot als de helft van een normale lipgloss.
Makkelijk om mee te nemen dus, past overal in!
Hij heeft een hele typisch, chemische aardbeiengeur! Op je lippen ruik en proef je er niks van.
Ik heb de kleur 01 innocent gekozen, je hebt ook nog een rode en een berry kleurige versie.
 De stains bevatten 4ml. Eigenlijk best weinig, maar je hebt ook maar weinig nodig voor een mooie kleur!
swatch bij daglicht
Een mooi, zoet roze kleurtje! Ik vind het echt een top kleurtje, ik vind dit soort kleurtjes altijd mooi en vrij natuurlijk staan.

swatch bij flits
Hij glanst mooi, maar zonder shimmer. Zoals je ziet heeft de kleur een warme ondertoon.

swatch op lippen
De stain is vrij plakkerig, maar niet op een onprettige manier, hij blijft goed zitten, trekt niet in de lijntjes en overleeft de lunch!
Ik ben erg tevreden!

De Catrice Thrilling me softly LE is tot 
eind november verkrijgbaar bij kruidvat en trekpleister.
De stain kost 3,99 E.

Wat vind jij van de Thrilling me softly LE?

Liefs,
Amber





Geen opmerkingen:

Een reactie posten