zondag 10 november 2013

Review: Collistar Gloss Nail Lacquer - 532 Verde Glamour

Hoi allemaal!
Vandaag eens iets anders onder de loep genomen: een mooie nagellak!
Ik heb tot nu toe nog geen nagellak gereviewd, maar eens moet de eerste keer zijn ;)
Het is een lakje van de nieuwe nagellak-lijn van Collistar, Collistar is niet echt budget maar ik vind 7,50 niet echt duur voor een mooi, goed lakje waar vrij veel inzit.
Ik heb een lakje in mijn favoriete kleur gekozen, namelijk: Turqouise! 
Deze kleur is moeilijk te fotograferen, ik heb daarom een camera foto en een webcam foto: de camera foto is vrij blauw en de webcam foto vrij groen. In het echt zit de kleur hier precies tussenin XD

Ik heb de kleur 532 Verde Glamour. Leuk zo'n buitenlandse naam die je niet uit kan spreken...
Het lakje bevat rond de 7 ml en er zijn 37 kleurtje beschikbaar!
De swatches.. ik vind dit zo'n mooie kleur! En zoals de naam al zegt: de lakjes zijn inderdaad vrij glossy en hebben een mooi gel effect! De lak dekt in 2 a 3 laagjes.
De droogtijd is vrij normaal, langzamer dan essie, maar sneller dan essence. Een gewoon fijne droogtijd, vind ik.

Ik ben heel tevreden over het lakje, en als je op zoek bent naar een onder de 10 euro, goed dekkend, goed drogend, mooi gekleurde nagellak.. dan heb je hem nu gevonden! De kleuren zijn heel divers en voor ieder wat wils!

Collistar gloss nail lacquer zijn 
verkrijgbaar bij etos en douglas.
Ze kosten 7,50E per stuk.

Heb jij de nieuwe Collistar lakjes al opgemerkt?

Liefs,
Amber






2 opmerkingen: