maandag 25 november 2013

REVIEW: Viooltjeszalf

Hey meiden,

Vandaag heb ik weer eens een review voor jullie, ten eerste is hij te laat en ten tweede gaat het over viooltjeszalf (even ter mededeling).

Wat is viooltjeszalf? 
Nou moet ik eerlijk zeggen, dat weet ik niet..... Het is een vaselineachtige zalf met ver weg de geur van viooltjes
Het word verpakt in een rond blikje voor €3,00. maar je kon het ook in een wit plastic potje kopen voor €2,50. Ik weet niet waar de zalf te koop is, ik heb hem op een duurzaamheids beurs in Deurne gekocht, bij een kraampje met natuurlijke verzorgingsproducten. Zoals je op de verpakking kan zien is het goed voor huiduitslag, acne en droog eczeem. Voor eczeem heb ik al een hele goede créme, willen jullie daar ook een review van, laat het dan achter in de comments? Dus ik gebruik de zalf alleen voor acne.
Zoals je ziet is het net vaseline, alleen is dit net iets harder. Het smeert gewoon goed uit als het het warmer is geworden door de warmte van je gezicht en je vingers.
Het is echt een vettige zalf zoals je hier kan zien. zo ziet het er ook uit op je gezicht, het is echt iets om voor het slapen te doen. niet voor 's morgens, als je naar school moet.

Werkt het nou eigenlijk?
Voor mij niet, maar ik heb ook een hele moeilijke huid! Ik krijg er niet meer puistjes van, maar de puistjes gaan volgens mij ook niet weg. Ik weet echt niet meer wat ik tegen mijn puistjes kan gebruiken. 

Heeft iemand tips?

Ik raad deze zalf dan ook niet aan, maar als je het wilt proberen en je kunt de zalf ook vinden of je bent hem al tegengekomen, dan houd ik je echt niet tegen!

Stay Strong,
Emma Sijbers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten