zondag 20 april 2014

FOTD: Family Party!

Hey iedereen,
Ja hoor, ik heb weer een FOTD voor jullie! Ik vind het altijd heel leuk om deze te doen, omdat ik zo mijn wat specialere looks kan laten zien en producten met jullie kan delen. Dus vandaag is het weer zo ver, een FOTD. Ik had een feestje met mijn familie en toen maakte ik deze look. Hij werd erg gewaardeerd, ahum ahum, mijn opa zei: Heb jij nou een blauw oog? Thank you very much for that -.-
Maar ik hoop alsnog dat jullie het leuk vinden ;)

Gezicht:


Foundation/Concealer: Catrice allround concealer palette & Essence stay all day concealer 010.
Poeder: Catrice stay matt compact powder 020.
Blush-Highlighter-Bronzer: Sleek Antique Blush & Sleek Face Form Fair Bronzer en Highlighter.

Ogen:
Oogschaduw: MAC Expensive Pink & Sleek Vintage Romance palette.
Wenkbrauwen: L'Oreal naamloze mono.
Mascara-Eyeliner-Oogpotlood: L'Oreal Telescopic carbon black mascara & Maybelline Kohl Kajal black.

Lippen:
Ouch, mustache issues.. Iemand tips om er vanaf te komen?

Lipstick/gloss/stain/lacquer/balm: Catrice Thrilling me softly lip lacquer 010 Innocent.

Ik hoop dat jullie de look mooi vinden!

Wat vind jij van de paars roze combinatie? Yay or nay?
PS: Vrolijk Pasen! Maak er een gezellige tijd van :)

Liefs,
Amber





Geen opmerkingen:

Een reactie posten