zondag 6 april 2014

REVIEW: Maybelline Baby Lips Hydrate

Hey allemaal,
je zal je waarschijnlijk afvragen: waar is het filmpje? Ik heb het filmpje van zondag en de review van woensdag omgewisseld omdat ik zag dat jullie al eeuwenlang geen review meer hebben gehad.
Laatst (eigenlijk al vrij lang geleden) heeft Emma een review geschreven over een lipbalm die ze wel fijn vond, nu deel ik een van mijn favo lipbalms van het moment. De lipbalm waarmee je toen ze uitkwamen helemaal werd volgespamt met reviews, maar nu moet ik er ook nog even eentje schrijven voor jullie hoor... ik kan toch niet achterblijven!?


Ja, ik had het inderdaad over de maybelline baby lips lipbalm, ik heb hem in de smaak/geur/variant hydrate: een citroen- & basilicumgeur/smaak. De geur is niet te sterk aanwezig en niet te chemisch.
Ook bevat de baby lips spf 20, zo blijven je lippen beschermt nu het warmer wordt, vooral handig voor de mensen met heel gevoelige lippen.
Je baby lips zit in een kartonnetje zodat je er zeker van bent dat niemand hem al heeft gebruikt.
Maybelline vermeldt ook wat onderzoeksresultaten en ingrediënten op de achterkant:
76%: lippen waren zichtbaar gehydrateerd.
76%: lippen zagen er mooier uit.
73%: lippen waren meer beschermd.
73%: lippen waren zichtbaar zachter.
Precies wat een lipbalm hoort te doen, dus dat is mooi.
De baby lips heeft een standaard lipbalm verpakking, maar ziet er toch leuk uit door de vrolijke kleurtjes en het speelse lettertype. Dat is toch veel leuker dan een saaie lipbalm van de apotheek? Mij kan je wel overtuigen met een leuke verpakking ;)
Op zich sluit de verpakking wel oké, maar kan nog wel iets steviger voor mijn gevoel. 
De balsem is gewoon wit, niet zo'n gekke kleur als de kruidvat lipbalm gelukkig.
Er zit flink wat in 1 baby lips dus hier kan je nog wel even mee vooruit. De prijs lijkt misschien wat overdone voor de gemiddelde Nederlander, maar je doet er wel eeuwig mee.
De balsem is vrij olie-achtig (vettig op een olie-manier) en laat een glanzend laagje achter op je lippen.
Deze balsem is niet een levensredder, als je echt enorm kapotte lippen hebt (tot bloedens toe) heb je hier bij lange na niet genoeg aan. Maar als je gewoon droge, vervelde lippen hebt zal je hieraan wel genoeg hebben. De balsem is vrij dun qua substantie, niet vloeibaar, maar wel dunner dan ik gewend ben.
Voor de zomer is bied deze lipbalm genoeg verzorging: tegen eventuele droogte, velletjes en beschermt met spf 20.
In de winter kun je misschien wel beter weer overstappen op de saaie apothekers lipbalm, maar voor nu is dit een gewoon goed product, dat ik dagelijks gebruik.
PS: fijn product om te gebruiken voor het aanbrengen van lipstick.
De Maybelline Baby Lips zijn verkrijgbaar bij de
meeste Kruidvat en Etos filialen en kosten E3,49.
Welke lipbalm gebruik jij op dit moment?
Liefs,
Amber

2 opmerkingen:

  1. Leuke review! Ik gebruik momenteel 2 lipbalsems: voor s'nachts nivea lip butter vanilla and macadamia. En voor overdag: babylips in pink punch, zo heb je meteen een kleurtje! Ik ben over allebei heeeel tevreden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Dat is heel handig ja! Ik doe dat ook vaak, 2 vliegen in 1 klap ;)

      Verwijderen