vrijdag 25 april 2014

REVIEW: NYC twistable lipcolor

hey meiden,

Rozen zijn rood, of roze. En dat wil je maar al te graag op je lippen terugzien. NYC heeft super mooie en voordelige rozenkleurtjes voor op je lippen. Vandaag laat ik er 3 zien!

Er zijn er denk ik een stuk of 12, maar daar kan ik geen foto van vinden. Ik review alleen de rozen-tinten.




Het zijn gewoon een soort chubby sticks, en dat vind ik heel mooi. Iets over het midden staat een verticale witte streep, en links daarvan is het draai gedeelte.


Ik heb ze in 022 Futton St. Fuchsia, 040 South Ferry Berry en 041 Ballroom Blush, lekkere en leuke zomerse namen.

Dit zit er in een pen, dat is niet zo heel veel, want hij smelt echt op je lippen. Maarruh, ik vind het wel tijd voor de swatches!


041 Ballroom Blush
daglicht
flits
fullface + flits
fullface + daglicht
close-up + daglicht

Dit is een hele mooie zachtroze kleur, die je gemakkelijk als nude kunt dragen. Alledrie drogen ze half-mat op, wat echt heel mooi is! Ze vegen ook makkelijk over je lippen, en dekken heel goed.

020 Futton St. Fuchsia
daglicht
flits
fullface + daglicht
fullface + flits
close-up + daglicht

Dit is meer een paars-achtigere kleur, maar daardoor niet minder mooi! Dit is een mindere natuurlijke en dus meer opvallende kleur, waardoor ik hem wat minder naar school draag.

040 South Ferry Berry
daglicht
flits
fullface + daglicht
fullface + flits
colse-up + daglicht

Dit is een heeeeeele mooie rode kleur, op de fullface + flits foto komt de kleur het beste uit zoals hij in het echt is. Dit is zo'n mooie klassieke rode kleur, Love it!


Het zijn hele mooie en handige pennetjes, die je ook makkelijk mee kan nemen. Het 'pennetje' breekt wel snel, maar dat moet je gewoon weer aan elkaar smelten. Het zijn echt aanraders! Als je niet van deze tinten houdt moet je gewoon even in de Kruidvat gaan kijken, wnat ze hebben nog veel meer kleuren!

Ze smeren makkelijk en even, ze zijn voordelig, ze zien er mooi uit en ze blijven heel lang zitten, na het eten moet je even bijwerken, maar als je nooit zou eten dan blijven ze makkelijk 5 uur zitten.. Wat wil je nog meer?






Ik hoop dat jullie nu een kijkje gaan nemen in de Kruidvat, en tot maandag!

Willen jullie vaker van zulke foto's op het einde?

Stay Strong,
Emma Sijbers

te koop bij Kruidvat: €3,99

P.s. Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ga alsjeblieft geen rare dingen achterlaten. Want dan word je reactie meteen verwijderd. 

4 opmerkingen:

  1. Wauwieee! Prachtige kleuren en een super goede review! Ook de fullfaces en andere foto's zijn prachtig en van goede kwaliteit!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aaaaw dankjee! Ik was juist heel onzeker over de foto's. Hier word ik weer happy van! <3

      Verwijderen
  2. Andere Emma ;)))5 mei 2014 om 11:36

    Super goede review, meisie!! En al die kleuren staan jou perfect!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewell! Waarschijnlijk staan ze jou ook mooi, met zo'n mooie naam! <3

      Verwijderen