vrijdag 4 april 2014

OPGEMAAKT: Maart (make-up special)

hey meiden,

Vandaag heb ik weer een opgemaakt artikel voor jullie, en wel een hele speciale, want hij bestaat alleen maar uit slechte foto's! Whoop Whoop... Maar ik beloof dat de foto's weer beter worden, want ik heb mijn fototoestel weer gevonden! Er gaan ook hele leuke reviews aankomen.




Als eerste ga ik deze 2 nagellakjes weggooien, want ze zijn op en uitgedroogd. Die kan ik dus niet meer gebruiken! Een van essence en een van Etos. Ze waren echt heel fijn en mooi, en daarom zijn ze dus ook op!


Dan heb ik nog 2 mascara's opgemaakt, beide van essence. Deze waren erg fijn, maar waren langzaam uit aan het drogen.Ik zou deze zeker opnieuw kopen, maar misschien in een andere versie van de get BIG lashes lijn.


En dan nog deze apfel strüdel lipbalsem die ik denk ik al 3 jaar heb. Hij ruikt echt geweldig, maar doet niet veel meer voor mijn lippen dan ze wat glans geven. En ik heb hem gewoon te lang! Ik ga deze niet meer kopen, ook omdat hij waarschijnlijk niet meer bij de Intertoys te vinden is.


Dit was het opgemaakt artikel alweer, ik heb echt niet veel opgemaakt de afgelopen maand, maar dat gebeurd ook wel eens, toch?

Wat hebben jullie opgemaakt?

Stay Strong,
Emma Sijbers


Geen opmerkingen:

Een reactie posten