vrijdag 11 april 2014

TAG: I Love Spring!

hey iedereen!

De lente is er toch echt aan aan het komen. Ik heb de meeste truien al opgeborgen achterin mijn kast en de crop tops naar voren gehaald! Mijn lipkleuren worden feller en de blush word rozer. Spring is here! En om dat te vieren, wilde ik wel een leuke tag plaatsen. Ik heb deze tag van het blog: oxlashawnaxo.blogsopt.nl En het is een engelstalige blog. Laten we maar snel beginnen!

1. Wat is je favoriete lente-nagellak
Mijn mintgroene nagellak van de Etos is net op, maar dat was zeker mijn favoriet! Mooie pastelkleurtjes in het algemeen. Ik ga er zeker weer een paar aanschaffen binnenkort.

2. Wat is je must-have lipkleur deze lente?
Rood! Ik ben erachter gekomen dat donkere kleuren mij erg mooi staan (al zeg ik het zelf) en daarom probeer ik die meer te dragen.




3. Wat is je favoriete bloem?
Een klein margrietje. Ik maakte als kind altijd armbandjes met die bloemetjes, je weet wel, een gaatje met je nagel in het steeltje en daar een ander bloemetje doorheen steken! Dat had ik laatst weer geprobeerd, maar dan had ik er een haarbandje van gemaakt, wat er erg leuk uit zag! En ze groeien gewoon overal, dus dat is weer fijn als je ze wilt bewonderen.

4. Favoriete lente sjaal of accesoire?
Ik draag geen sjaals of accesoires...

5. Naar welke trend ben je het meest benieuwd?
Nouja, benieuwd. Ik ben niet echt benieuwd naar een bepaalde trend, maar ik heb wel weer zin in de pastelkleurtjes, zoals eerder vernoemd!

6. Favoriete lente kaars?
De appeltjes variant van de IKEA. Ik vind de zoetste het lekkerst, maar ik weet niet of ze specifiek worden onderscheidt. Er zijn er namelijk twee.

7. Favoriet parfum?
Eu de Zwitsal....



8. Hoe ziet de lente eruit op de plaats waar jij woont?
Aardbeving, tsunami, hagel, regen, wind, storm, zon, regenbogen, orkanen, bliksem en dat allemaal in één dag. Welkom in Nederland!

9. Wat vind jij het leukst aan de lente?
De blije mensen, de ijsjes en natuurlijk het (meestal) lekkere weer!




10. Ben jij een lente schoonmaker?
Jep, maar niet de hele lente door. Alleen aan het begin....

11. Nog plannen voor de mei- of andere vakanties?
Ja! Eigenlijk te veel. Ik ga een oude vriendin weer ontmoeten, en ik ga twee keer naar de bioscoop+logeren met vriendinnen, shoppen en al die andere leuke dingen! #zinin

Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze tag, en ik tag jullie allemaal!

Beantwoord een van de vragen zelf, in de comments!

Stay Strong,
Emma Sijbers


1 opmerking:

  1. Ik weet niet wat er aan de hand is met het lettertype, maar ik zal het proberen te fixen. De volgende keer word het beter! <3

    BeantwoordenVerwijderen