zondag 13 april 2014

TAG: And That's Who I Am

Hoi allemaal,
Vandaag doe ik voor jullie de And That's Who I Am tag, dat is een tag waarbij ik jullie allemaal plaatjes laat zien waarin ik mezelf herken (en ik vertel er iets bij).
Dat spreekt eigenlijk voor zich, dus we gaan snel beginnen.
 Jup, in het echt ben ik vrij onhandig ik contact, en op internet kan ik makkelijker mezelf uiten, ook omdat ik de meeste mensen niet ken.


 Ik heb gewoon het gevoel dat mensen mij niet echt kennen, er zijn wel mensen die mij vrij goed kennen, maar soms zie je dan toch dat er dingen zijn die ze niet van je weten.
 Ik heb dit heel erg, ik droom over de grootste dingen die waarschijnlijk nooit gaan gebeuren. Ik weet gerust dat dingen soms onrealistisch zijn, maar ik ontspan door te dromen en ik voel me dan gewoon lekker en de dingen die ik echt graag wil zet ik op mijn bucket list.
 Dit doe ik heel erg, gewoon op de fiets, als ik ergens op wacht, in bed. Ik ben wel eens heel raar aangekeken terwijl ik wachtte op de trein, ik merk het nooit echt als ik tegen mezelf praat, maar anderen wel natuurlijk.
 Ik had dit vooral toen ik nog wat jonger was, ik was bang voor alles en hoe langer ik in het duister staarde hoe meer ik zag bewegen. Ik ben een keer midden in de nacht wakker geworden en toen zag ik dat mijn deur openstond en er een schim in de deuropening stond. Dat was natuurlijk niet echt zo, maar ik zag het wel en ik gilde me helemaal kapot -.- You go girl.
 Als ik me niet zo sterk voel als normaal, gedraag ik me wel normaal. Vooral op school laat ik niet merken dat ik me verdrietig of boos voel. Ik gedraag me vrijwel elke dag even vrolijk.
 Ja, zo graag. Mooie jurk, locatie en de hele shabam. Maar een kleine bruiloft en wat minder overdreven is ook goed, als er maar een mooie jurk en locatie is ;)
 Mijn levensbeschouwing lerares zei dat mensen helemaal niet uniek zijn. Thanks for ruining the illusion that is my life.
 Dit ben ik mezelf gaan aanleren, omdat ik het heel belangrijk vind dat mede mensen aardiger voor elkaar moeten zijn.
 Maar dan ook echt heel erg.
 Deze sluit aan bij I have big dreams, als ik me verveel en voor het slapen gaan fantaseer ik altijd over wat ik later allemaal wil en wat voor coole dingen ik allemaal zou willen doen.
 Vaak wel, dit is soms vervelend, maar dit is gewoon iets wat in mij zit.
 Dit heb ik ontwikkeld door mijn jeugd heen, en ik vind het verschrikkelijk dat ik hier nu last van heb. Want ik heb het niet een beetje hoor, als ik heel hoog ben ga ik in het midden van de plek op de grond op mijn buik liggen janken. En dit is meerdere malen gebeurt, in het openbaar.
 Ik ben best bang in het algemeen, de dood is een van mijn grootste angsten, al mijn nachtmerries gaan erover en vooral vroeger had ik er heel veel last van.
 Ik ben echt een beetje raar. Mijn vrienden vinden me zelfs gek in mijn hoofd. Ik heb er geen problemen mee, het is zo saai om normaal te zijn.
 Dit heb ik ook mezelf aangeleerd, vroeger voelde ik me altijd rot als ik me niet mooi of goed genoeg voelde. Nu laat ik het los en ga gewoon verder met mijn leven. Wat boeit het dat je haar niet zit en je een gigantische puist op je neus hebt.
 Ik ben bang voor wat er in de toekomst kan gebeuren, zoals doodgaan.
 Ik kan nooit mijn lach inhouden op ongepaste momenten. Sorry vrienden die ik in de problemen breng hierdoor, dit is gewoon wat ik doe.
 Ik kan in mijn gedachten hele speeches en preken bedenken, maar het opschrijven en vertellen lukt gewoon niet. Het is alsof mijn hersenen het niet toestaan dat ik het deel, heel irritant soms.

  Ik denk teveel na over alles. Echt te veel, ik vermoei mezelf gewoon constant ermee.
 Ik lees pittig veel en ik vind het heerlijk. Het is als televisie in je hoofd #icarly ;)
 Ik ben echt een knuffelkont, ik knuffel het liefst iedereen elke dag, en sommige mensen hebben er totaal niets mee. Maar ik knuffel de hele dag door.
 Dit is een slechte gewoonte van mij. Soms doe en zeg ik dingen zonder er over na te denken, en het was niet mijn bedoeling!
 Ik woon in een dorp en ik vind het strontvervelend hier... Get me out off here!
 Soms verwacht ik teveel van mezelf en dan stel ik mezelf ook teleur. Dan kan ik heel verdrietig worden want ik wil niet opgeven.
 Ik slaap vooral veel te lang uit! Mijn record is 3 uur s'middags (recent behaald), ik ben in het weekend mijn bed niet uit te sleuren. En niet iedereen snapt dit en respecteert dit, ahum ahum.
 Dit heeft weer te maken met dat ik mezelf soms teleurstel en moet opgeven, en het liefst zou ik het niet willen opgeven en wel doorgaan en het goed doen.
 Ik zou mijn dromen nooit kunnen opgeven, ik heb gewoon nog zoveel dingen die ik heel graag wil. De dingen die op aarde ook echt mogelijk zijn, komen op mijn bucket list en die wil en zal ik doen!
 Ik ben snel melig en dan gaat het niet zomaar over. En alweer: Sorry vrienden die ik hierdoor in de problemen breng.
 Ik houd niet van normaal en saai en wil snel badass stuff doen, niet altijd kan je die dingen dan ook echt doen maar als het kan dan grijp ik mijn kans!
 Ik haat, ik heb een hele diepe haar voor mensen die tegen homo's zijn. Serieus, als je mensen zou mogen afschieten zou ik de discrimineerders (woord van de week) afschieten.
 Dit is ook een grote angst van mij, vooral omdat ik dit op mijn basisscholen vaak heb meegemaakt. Ik ben gewoon aardig tegen mijn vrienden en ik hoop het beste.
 AND IT'S FAB GIRL, LIKE U DÓN'T KNOW!
 Ik schrijf dit net na middernacht... dat zegt genoeg toch?
 Ik snap mezelf soms echt niet, en ik weet niet wie ik echt ben. Ik vind dat soms erg frustrerend en moeilijk.
 and if I could I would
 Ik snap deze wereld niet, waarom mensen sommige dingen doen etc. Dit is weer een enorme frustratie van mij.
 Ik ben vrij gevoelig en ben dus ook snel gekwetst, het kan vervelend zijn, maar het betekent ook dat je met meer beleid met anderen omgaat. BONUS.
 Als je mijn boeken ziet kan je ervan uitgaan dat ik al mijn boeken tussen de 5 en 10 keer heb gelezen. Ik vind het ook leuk om ze nog een keer te lezen, want soms ontdek je dingen die je eerder nog niet waren opgevallen.
 Ik snap heel vaak niet waarom mensen zo slecht kunnen zijn. Daarom wil ik later kinderen, zodat ik goede mensen kan creëren die de wereld weer een stukje beter maken. 
 Ik zou liever in een fantasie wereld leven, want ik vind deze wereld best wel rot.
Alle ongelijkheid enzo, daar kan ik me echt over opwinden want ik vind dat soort dingen echt heel erg.
Dat was de tag, hij is wel een beetje lang geworden, maar ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
Zijn er dingen waarin jij je herkent.. of juist helemaal niet?
Liefs,
Amber


Geen opmerkingen:

Een reactie posten