maandag 28 april 2014

Monday's Music Mumford & Sons

hoi iedereen,

Hebben jullie al vakantie? Ik heb nu al een week vakantie terwijl mijn broertje nu pas vakantie krijgt! #f*cklogic Maar of je nu nog moet beginnen, al begonnen bent of gewoon geen vakantie hebt, Begin je week goed met een kop koffie en Mumford & Sons. Vandaag laat ik jullie wel 2 liedjes horen/zien van Mumford & Sons. Enjoy!

I Will Wait


Dit is een heel zacht, zwoel, maar toch lekker nummer. Ik ga me door dit nummer heel veilig voelen. Het heeft rustige en snellere stukken, waardoor het een uniek liedje is met de heerlijk zwoele stemmen van Mumford & Sons.

Nou hebben Amber en ik een keer meegedaan aan een flasmob bij ons op school. Dhr. Daelmans ging namelijk met pensioen (denk ik) en daar moest op gedanst worden. Tenminste ik denk dat dat de reden was xD Deze flasmob werd gedanst op het liedje I Will Wait. Ik weet niet waar Amber en ik precies te zien zijn, haha. Dit filmpje is gewoon op youtube te vinden als je simpelweg 'flashmob willibrord' intypt.

Babel
Dit is dan denk ik toch wel mijn favoriet eruit, die stem! Geweldig! En die instrumenten zijn prachtig gekozen. Ik kan hier echt heel vaak naar luisteren zonder dat het zal vervelen. Dit komt dan door dat edgy randje bij die sterke maar zachte stem, awesome.

Mumford & Sons is een Britse folkrockband uit London. Het werd eind 2007 opgericht en bestaat uit:
Marcus Mumford, Winston Marshall, Ben Lovett en Ted Dwane. Ik weet niet wie wie is, haha.


Ik hoop dat jullie je week zwoel zijn begonnen, en er weer tegenaan kunnen. Good Luck!

Hebben jullie al ooit Mumford & Sons geluisterd?

Stay Strong,
Emma Sijbers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten