woensdag 16 april 2014

HOW TO: Ombre Nails

Hoi allemaal,
Ik dacht: volgens mij heb ik al lang geen nagel artikel meer gedaan.. Dus het werd weer eens tijd!
Vandaag ga ik jullie laten zien hoe ik op de makkelijkste manier een ombre nail art maak. Deze nail art kan iedereen maken en het ziet er heel leuk uit, vooral als je het met leuke lente kleurtjes doet!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dan ga ik jullie nu snel laten zien hoe ik het doe..
Benodigdheden:
- Base- en Topcoat
- Drie tinten nagellak van een kleur naar keuze ( Ik koos blauw)
- Een sponsje en een satéprikker
- Nagellakremover en wattenstaafjes
Stap 1: Basecoaten die nagels van je! Of zoals cutepolish het zegt: Apply a basecoat to protect your natural nails.


Stap 2: Breng de donkerste of de lichtste kleur aan over je complete nagels (kies wat jij het mooist vind, ik koos donker).
Stap 3: Maak een mengsel van de lichtste/donkerste en de middelste tint op papier (met een satéprikkertje) op deze manier.
Stap 4: Dip je sponsje erin en dan op je nagels. Herhaal dit totdat je een mooie egale dekking hebt naar je eigen smaak.
Stap 5: Topcoat erover heen om de kleuren mooi samen te mengen en de lijnen te vervagen. En natuurlijk om je ombre langer te laten zitten! Ook maak je even de zijkanten van je vingers schoon met nagellakremover en wattenstaafjes.
Het eindresultaat is super schattig en je kan hem helemaal naar eigen smaak maken met een kleur naar keuze.
De nail art is niet geschikt voor mensen met hele korte nagels, maar met middellang en lange nagels gaat het makkelijk.
Ook duurt deze nail art niet lang met maken en drogen, dus handig als je weinig tijd hebt! 
Veel plezier met nail-arten!

Welke nail art maak jij het liefst?

Liefs,
Amber

2 opmerkingen:

  1. Hey allemaal,
    Ik heb even een vraagje: Ik zou graag de zwarte en witte kleur nagellak kopen van het merk Only You dat bij ICIParisXL verkrijgbaar is. Heeft iemand met dit merk ervaring? Dekken de lakjes goed?
    Alvast bedankt en xxx,
    Saskia
    P.S. Of weten jullie betere zwarte en witte lakjes die niet te duur zijn (onder de 5 euro) ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Saskia,
      Ik heb toevallig die witte van only you! Ik vind het zelf erg fijn, droogt snel en dekt het best van alle budget merken. De zwarte heb ik nooit geprobeerd, maar ik ben over het algemeen tevreden over only you.
      Xx Amber

      Verwijderen