vrijdag 18 april 2014

INSPIRATION: breakup quotes

hey meiden,

Ben jij ooit gedumpt? Of heb je iemand moeten laten gaan, zodat die ander blij was? Het is allemaal zo moeilijk, maar er zijn genoeg manieren om eroverheen te komen. Ik heb het ook meegemaakt, dat het uitgaat met je vriend, en het doet zo vreselijk veel pijn. Maar er zijn vijf dingen die ik toen gedaan heb, en die ga ik met jullie delen.

Breakup quotes



Het is misschien een beetje discriminerend, maar in de meeste breakup quotes die je op internet kan vinden, word de jongen als de 'slechterik' aangewezen. En dat is natuurlijk goed voor je gevoel. Ik zoek op google afbeeldingen gewoon naar 'breakup quotes' of 'quotes'. Dan krijg je hele mooie, grappige, maar vooral inspirerende quotes waar je mee vooruit kan.

Sport
Toen het uitging met mijn vriend, had ik gemengde gevoelens, verdriet, boosheid, eenzaamheid. En er was maar een ding dat daar bovenuit kwam: pijn. En dan geen enge pijn, maar de pijn die je krijgt als je iets tot het uiterste doet. Ik ging namelijk buiten héél hard op en neer rennen, tot het pijn deed, en ik voelde me even best goed, ondanks dat gevoel.

Eten
En dan niet: jezelf volproppen tot je 100 kg weegt, nee treat yo self! Neem een iets groter stuk cake, neem 5 koekjes in plaats van een, en smeer een dikkere laag chocoladepasta op je brood. Want ook hier word je blij van!

Accepteer het
Het belangrijkste is toch gewoon, accepteer het. En nee, blijf hem alsjeblieft niet stalken, en vrienden worden zal ook pijnlijk zijn, dus doe dat gewoon niet. Mijn advies is: Vergeet het. Helemaal. Zorg wel dat je nog normaal met hem kan praten, maar je hoeft echt geen vrienden te blijven. Maar accepteer het, dat is echt het beste. Sluit het af en laat het achter je. Begin een nieuw hoofdstuk en spot nieuwe hotties!

Vrienden
En dan zijn er nog vrienden, de mensen waar je altijd terecht kan. Die helpen je er heus wel doorheen! Zorg wel dat je niet over 'hem' door blijft zeuren, daar houdt niemand van, en dan sluit je het ook niet af. Maar ga gewoon iets doen met je vrienden, al is het een uitje naar de snoepwinkel! ;)


En dan als laatste, die gast die het uitmaakte hé? Die kon jou mooiheid gewoon niet aan want je bent en blijft mooi! Iedereen is mooi, ook al geloof je het zelf soms niet. Niemand is je tranen waardig, en diegene die dat wel zijn zullen je niet laten huilen.

Je kan geen betere morgen hebben, als je niet stopt met denken aan gisteren.

Stay Strong,
Emma Sijbers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten