woensdag 2 april 2014

Let's get personal #1

Hoi allemaal,
Ik schrijf eens een keer een persoonlijke update omdat jullie dat misschien wel fijn vinden: een verklaring voor waarom ik een week lang niks postte.
Ik was ziek, en niet zo'n beetje ook. De griep, een van de meest fucked up dingen om te krijgen (waar je niet van dood gaat enzo, je snapt wel wat ik bedoel): Je moet maar gewoon uitzieken, jankend van de hoofdpijn, niet kunnen ademen en niet kunnen slikken. De eerste dagen lag ik plat, en had zoveel pijn dat ik niet eens kon slapen (watje :p).
Na mezelf flink volspuiten met neusspray, werelds goorste keeltabletten ooit zuigen (strephen, werkelijk een marteling) en 2 dagen plat liggen, werd ik eindelijk beloond en begon op te knappen.
THANK GOD!
Ik was het ziek zijn zat, school missen voor een dagje vind ik wel chill, maar op een begeven moment miste ik mijn vrienden en de leraren.
Ja, de leraren, deze snappen alleen de willibrorders ;) Leraren zijn meestal dikke shit, maar wij hebben gewoon over het algemeen leuke leraren: geniaal grappige en aardige die je onderhand als vriend ziet en ook nog goed lesgeven, zenuwtrekkende autisten die je heel hard uit kan lachen, leraren die er niks van snappen wat het inhoud om les te geven en die je dus helemaal op de stang kan jagen, lieve leraren die gewoon goed lesgeven, leraren die je net iets te persoonlijk worden en met je appen, schattige oude mensjes (Mevrouw Zietsman <3 ), etc.
Herkenbaar? Dan heb je ook een best toffe schooltijd. Herken je dit niet? I am sorry for you, want dan mis je een hele hoop.
Back to the subject: ik ben nu weer beter gelukkig :) Ik ben sinds deze week weer op school.. Ik ben ondertussen echt blij dat ik geen proefwerken heb gemist, alleen 2 so's ofzo, ik vind het echt verschrikkelijk om in te halen na school.
 
Maar oké, het punt is dus dat ik een hele goede smoes heb voor mijn artikel-loze week. En ik hoop dat jullie mijn persoonlijke blabla leuk vonden (het is ondertussen echt mijn ding om te zeggen: ik hoop dat jullie het leuk vonden xD ).
Have yourself a lovely day!
 
Hoe gaat het met jou de laatste tijd?
 
Liefs,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten