maandag 7 april 2014

Monday's Music

Hi iedereen!

Wie kent hem niet? Vinzzent van het liedje Dromendans! Ik hoorde hem laatst toevallig weer voorbij komen in een playlist op Spotify. En wat is dit een geweldig nummer met 1000 jeugdherinneringen, en dan vooral aan Carnaval! Als ik zijn liedjes luister, word ik overspoelt met dé jà vu's. Maar ik hou nog steeds zo erg van deze nummers!

Beide liedjes gaan over dansen, zegt dat iets over mijn karakter en leefstijl? Haha.

Vinzzent - Dromendans
Dit lied werd met Carnaval in ons dorp altijd helemaal grijs gedraaid. En als je je dan bedenkt dat dit lied uit 2010 komt, dan voel je je op je 13e toch best wel oud... Maar het is echt een lekker nummer, ookal is hij Nederlands. Haalt dit ook herinneringen op bij jullie?


Vinzzent - Dansé Dansé
Uuuhm..tja..dit lied komt al uit 2008, haha! Maar ik vind dit een lekker Hollands lied met een Braziliaans/Spaans randje. Wel een klef liedje, maar dat neem ik dan maar voor lief, want je kunt er wel lekker op dansen. Met Carnaval in ieder geval...

En, herkennen jullie Vinzzent al? Ik vind dat hij kleffe, maar leuke dansliedjes maakt. Ofja, een dansliedje voor wanneer je alleen bent dan...

Hebben jullie vroeger ook zo van Vinzzent genoten, als kind?

Stay Strong,
Emma Sijbers



Geen opmerkingen:

Een reactie posten