woensdag 4 december 2013

Fijne Sinterklaas! + Tips

Hey meiden,

Het is morgen alweer pakjesavond! Hebben jullie er ook zo'n zin in? Ik in ieder geval wel! De gezelligheid met familie, de cadeautjes, de warmte van de kachel. Ik zie het al helemaal voor me! In dit (extra) artikel ga ik jullie een paar tips geven voor last minute cadeautjes voor vriendinnen, alsof je een soort hulpsint bent, daar zullen Zwarte Piet en Sinterklaas je wel heel dankbaar om zijn!

Als eerste wil ik jullie een hele fijne Sinterklaas wensen! Dat jullie veel geluk mag toekomen en dat jullie een hele speciale, gezellige avond hebben!


Als tweede wil ik jullie laten zien hoe ik mijn make-up doe op zo'n speciale dag. Ik kies voor de naturel ogen en de Red Lips, zoals hier ook gedaan is:
Dit ben ik niet, haha! Dit is gewoon een inspiratieplaatje van internet. ik zou hiervoor denk ik het Au Natural palette van Sleek voor gebruken, en dan met de eerste, de beste rode lipstick, mascara en een lichte blush.

Ten Slotte wil ik jullie nog wat leuke diy's laten zien die jullie kunnen maken en geven aan je vriendinnen of vrienden!

• Een leuke bodyscrub met een kleurtje is natuurlijk erg leuk om te geven!

Dit is gewoon heel makkelijk om te maken: Je mengt fijne suiker of zout met olijfolie, daarna ga je er met een stoepkrijtje doorheen voor de kleur. (als je dat leuk vind)

• En als je dan een bodyscrub maakt, moet je ook een lipscrub maken! Er zijn heel veel verschillende scrubs te koop, zoals deze, maar zelf maken is natuurlijk leuker en persoonlijker!

Dit doe je op dezelfde manier als de bodyscrub alleen kun je nu beter voor hele fijne suiker gaan en niet voor zout, dit is te ruw voor je lippen. Je kunt de olijfolie ook vervangen door vaseline of lipbalsem, maar dat is niet zo natuurlijk. Ten slotte kun je foodcolouring toevoegen, dit kun je wel bij Xenos krijgen.

• Als je dan toch zo veel beautyproducten maakt, waarom dan geen gezichtsmasker?

De simpelste die ik ken is gewoon honing op je gezicht smeren. makkelijk, maar heel effectief! Verder kun je beter maar gewoon wat googlen. Er zijn zo veel recepten, zoek er maar gewoon wat op! Wat je gemaakt hebt doe je in een potje met een labeltje erop (dit kun je ook bij de andere diy's doen) en dan ben je klaar!

Ik hoop dat jullie dit een leuk en leerzaam artikel vonden, ik vond het in ieder geval leuk om te schrijven!

Stay Strong,
Emma Sijbers

P.s. Keep Calm, er komt morgen gewoon nog een artikel online!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten