vrijdag 6 december 2013

FILMPJE: 2x Shapen! (+kletsen en mededeling)

Hey allemaal,
Vandaag is het al weer zondag, de laatste dag van het weekend :( Hebben jullie dit weekend lekker van jullie sinterklaas cadeautjes kunnen genieten? Ik wel hoor ;) Ik ga voor jullie voor het nieuwe jaar een grote haul opnemen met sinterklaas en kerst cadeaus en de geshopte dingen in de kerstvakantie! 
Maar vandaag om het weekend af te sluiten: 2 video's over shapen!
De ene gaat over shapen met een te donkere foundation en de andere over shapen met het welbekende catrice concealer palette, deze heb ik gemaakt omdat de meeste de middelste huidskleur gebruiken en dan kan je natuurlijk met de lichte en de donkere shapen!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en veel kijkplezier :)
als je de video niet kan zien, klik hier.
als je de video niet kan zien, klik hier.

Face of the video

Nog even een korte mededeling:
Zoals jullie al hebben gemerkt komen er nu op de site op maandag en vrijdag een artikel online van Emma en op woensdag en zondag één van mij.
Ik doe meestal één filmpje per week en voor de andere dag een random: review, .OTD etc.
Emma doet elke keer weer iets anders en één keer in de 3 weken een Monday's Music.
De artikelen komen om 7 uur s'morgens online.
Ik hoop dat jullie het fijner vinden dat we nu een vaste planning hebben!

Shape jij vaak? Welke producten gebruik je ervoor?

Liefs,
Amber

PS: Wegens sinterklaas- en verjaardagsfestiviteiten komt mijn artikel nu en die van Emma zondag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten