maandag 23 december 2013

REVIEW: Essence 3D eyeshadows

Hey meiden,

Het is weer eens tijd voor een review! Ik liep al langer met het idee rond om een review eens op een andere manier te doen. Als je blijft lezen kom je er vanzelf achter..

Ik dacht bij mezelf, laat ik eens met plusjes en minnetjes gaan werken en dan bekend maken of het een aanrader of afrader is, dus... keep reading!

Verpakking:

Ik ga voor jullie 2 van de 4 essence 3D oogschaduws reviewen. Om te beginnen met de beoordeling op de verpakking: Ik vind het simpel maar classy, gewoon een bolle plastic bovenkant met duidelijk zwarte geletterde opdruk. Ook kun je de oogschaduw er doorheen zien, die er ook heel mooi uitziet (geen overspray!).


Ik heb 01 en 08, dus er zullen er dan toch zeker 8 zijn. De achterkant is ook duidelijk (de foto's niet, haha) en er staan 3 talen op, ook handig, maar geen Nederlands.

De uitslag:
Alles is duidelijk en je kunt de oogschaduw erdoorheen zien, zodat je niks open hoeft te maken in de winkel.
+++
3 plusjes. 

01 IRRESISTIBLE GREEN DREAM:

Oogschaduw:

Het is een mooie frisse groene kleur, en de vorm van de oogschaduw is ook erg mooi.


Hiervoor geef ik ++, 2 plusjes.

Pigmentatie:

De pigmentatie is werkelijk bagger, ik heb voor de volgend swatches best hard over de oogschaduws heen moeten gaan…en op je ogen is hij al helemaal slecht.



Dit is echt triest:
----
Wel 4 minnetjes inderdaad, de swatches zien er volgens mij nog best wel oké uit, maar dat is de schijn van de foto.

Er mee werken:

Er valt gewoon niet mee te werken: korrelig, slecht gepigmenteerd, fallout, noem maar op.
---
3 minnetjes.

Resultaat:

7x -
5x +
Dus de minnetjes winnen bij deze, oftewel:
AFRADER

08 IRRESISTIBLE VANILLE LATTE

Oogschaduw:

Deze oogschaduw is qua kleuren makkelijker in gebruik, maar voor de rest... Ik zou de donkerste kleur donkerder hebben gemaakt in ieder geval.



 ++, 2 plusjes

 Pigmentatie:

De pigmentatie van deze is nog erger dan die van de vorige. Je ziet ze gewoon zo'n beetje niet. Deze zijn natuurlijk wel fijn als je heel, heel natuurlijke ogen wilt maken.



Echt ve-re-se-lijk, jaja, 5 minnetjes, het maximum aantal minnen.

Er mee werken:

Niet fijn: korrelig en slecht pigment, --- 3 minnetjes.

Resultaat:

8x -
5x +
Ook deze is een:
AFRADER

Zoals je hebt kunnen zien zijn de oogschaduws erg slecht, en beide afraders. De review is dan wel erg negatief, maar de kwaliteit is echt bagger.

Vonden jullie deze manier van reviewen leuk?

Stay Strong,
Emma Sijbers



Geen opmerkingen:

Een reactie posten