maandag 2 december 2013

Monday's Music!!

Hey meiden,

Ik vond het weer eens tijd voor een MM! Deze keer heb ik niet veel speciaals in petto, een beetje de kerstsferen. Maar ook gewoon popmuziek! Have Fun!


Ik zit een beetje te twijfelen over dit lied. Heb ik deze niet al een keer laten zien? Nou, dat is dan toch niet erg, want dit is een geweldig kerst lied!
Shane Dawson - Maybe

Dit vind ik echt een leuk lied! En dan vooral dat stukje van second, minute, hour, bigger better stronger, POWER!
Will.I.Am - #thatPower ft. Justin Bieber


Ik ken het dansje! Jeej! Dit is echt een funny dans lied, maar je moet er wel van houden.
Soulja Boy - Crank That

Dit lied zullen de meesten ook wel kennen, erg jazzy.
Jason Derulo - Talk Dirty ft. 2 Chainz

Dit is ook een lied wat helemaal word grijs gedraaid op de radio!
Avicii - Hey Brother


Dit is toch wel mijn favoriet! Wat heeft 1D toch leuke liedjes als je er even de tijd voor neemt.
One Direction - Story of my life


Dit was de MM alweer voor deze keer! Ik vond het weer leuk, maar jullie ook? Dat wilde ik nog vragen. Is dit een handige manier om MM te doen? 1 keer in de 3 weken? Laat het me zeker weten!

Stay Strong,
Emma Sijbers

3 opmerkingen:

  1. Best wel goede muziek. De eerste is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Mathilde! leuk dat je op mijn blog kijkt! Haha, ik snap dat de eerste je favoriet is!

      Verwijderen
  2. Thanx :) Leuk dat je het leuk vind ;p

    BeantwoordenVerwijderen