zondag 15 december 2013

FILMPJE: 2x video! My brother does my makeup & I do my brothers makeup!

Hey Iedereen!
Het is weer zondag: tijd voor een filmpje!
Sorry dat hij er om 7 uur nog niet opstond, maar ik ben gister naar Eindhoven geweest en de bios (Catching Fire!) en had geen tijd om te schrijven, en vandaag wou ik natuurlijk uitslapen ;)
Vandaag 2 filmpjes met een gast: mijn irritante, maar lieve broertje.
In de ene video maak ik hem op, en in de andere maakt hij mij op.
De resultaten zijn heel leuk en grappig geworden en ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Veel kijkplezier :)

I do my brother's makeup:
als je de video niet kan zien, klik hier.

My brother does my makeup:
als je de video niet kan zien, klik hier.

The faces of the video's:
Face
Cheek: Natuurlijke blos met een shimmery highlighter.
Eye: Groene, natuur-geinspireerde smokey eye!
Lips: Funky paars met glitter.
En hier een fotootje met de ene helft geen make-up en de andere helft wel.. Wat een verschil!
Face
Cheeks: Blozend met zilveren highlighter.
Eye (front): Waterlelie (volgens Mees) Zwarte 'winged' eyeliner en glimmend blauw.
Eye (side)
Lips: Funky paars, omdat het kan.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Volgende week wordt een review week dus geen video's… die komen er in de vakantie weer wat.
Nog even de laatste week volhouden en dan lekker 2 weken vrij!

Wat voor video's en Tags wil je graag nog zien?

Liefs,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten