zondag 29 december 2013

REVIEW: Catrice Inside eye highlighter pen - 010 In the Mood for nude

Hoi Iedereen!
Ik gooi jullie de laatste tijd wel helemaal dood met reviews, ik weet het…
Maar ik hoop dat jullie het toch leuk vinden, en jullie er ook echt iets aan hebben, en het zijn natuurlijk ook budget producten dus voor iedereen, met elk budget, geschikt.
Catrice heeft mijn hartje wel gestolen, dus vandaag weer een catrice product in de review...
Heb je weer eens een nachtje met je mobiel in bed gelegen en weer eens veeeeeeel te lang met je vriendinnen liggen appen.
Je schrikt s'morgens wakker van je wekker, je kijkt in de spiegel en schrikt je rot: Je hebt wallen van hier tot Tokyo, je ogen zijn opgezet en rood doorlopen.
Wat nu!?
Met wat concealer kom je al een eind, maar nu komt Catrice met nog een extra hulpmiddel: The inside eye highlighter pen.
Deze highlighter pen is voor op je waterlijn, deze is niet wit, maar huidskleurig zodat het er vrij natuurlijk uitziet.
De pen laat je ogen groter lijken, neutraliseert het rode en laat je wakkerder lijken.
Dit product is nu nog maar in één kleur verkrijgbaar: 010 In The Mood For Nude.
Ik hoop dat er nog meer kleuren komen voor verschillende huidskleuren en ondertonen, en misschien wel voor verschillende doeleinden: roodheid neutraliseren, grotere ogen etc.
Het pennetje is uitdraaibaar, dus geen gedoe met slijpen.
Maar hier heb je al snel een probleem mee: als je in deze wintertijd een lekker warm huis hebt, zal het product zacht worden en losraken.
Dat gebeurde helaas bij mij, ik raakte de helft van het pennetje kwijt :(
Let hier dus goed mee op… Leg hem s'nachts in de koelkast en haal hem er s'morgens uit, dan heb je hier zeker weten geen probleem mee.
Zoals ik al zei is het pennetje uitdraaibaar, maar het product heeft toch een slijpertje op het uiteinde.
Deze is om het puntje scherper te maken, zodat je het toch nog precies op kan doen.
Handig!
Het pennetje heeft een spits toelopend puntje, die niet spits is maar met een afgeronde punt.
Dit werkt handig op je waterlijn omdat het pennetje niet scherp is, zodat je jezelf ook niet pijn kan doen (dit gebeurd bij mij wel eens, als ik op mijn waterlijn ga met een spits puntje… Auw! Prik in je oog..).
swatch bij daglicht

De kleur is mat, zodat het lekker natuurlijk oogt.
De kleur heeft een peachy ondertoon en staat veel mensen mooi, hier is goed over na gedacht.
Ook is hij erg goed gepigmenteerd.
swatch bij flits

Bij deze flits foto zie je dat de kleur echt mat is.
Ik heb hem ook op mijn ogen geswatched voor jullie. Op deze foto zie je het potlood bij een gemake-upt oog (dus oogschaduw, mascara en concealer), op deze foto zie je ook goed dat het je ogen een frissere uitstraling geeft!
Hier heb ik hem geswatched op mijn oog zonder make-up en ook wat minder slaap (nee, ik heb niet expres weinig geslapen voor deze foto).
Op deze foto kan je goed zien dat het je ogen groter maakt en minder moe laat lijken.

Ik ben om. Het is een goed product, want hij doet wat hij beloofd.
Hij blijft ook echt goed zitten, ik heb met periodes vrij waterige ogen, en ik hoef alleen maar bij te werken als ik dat heel erg heb.
Zoals jullie misschien al hebben gezien, zijn veel andere beautybloggers ook al helemaal fan..
Nou redenen genoeg om dit product in huis te halen ;)
Het enige waarmee je moet oppassen is dat hij niet zacht wordt en/of breekt.

Het Catrice inside eye highlighter pen is verkrijgbaar
 bij Kruidvat en Trekpleister en most E2,89.

Wat vind jij van huidskleurig potlood op je waterlijn?

Liefs,
Amber










Geen opmerkingen:

Een reactie posten