maandag 30 december 2013

Monday's Music: Little Mix editite

Hey meiden,

Het is weer tijd voor een Monday's Music! Ik ben de afgelopen weken helemaal into Little Mix, de meidengroep die (ik weet niet meer welk jaar) One Direction heeft verslagen in X Factor. One Direction is uiteindelijk bekender geworden, maar Little Mix is ook geweldig! Heel veel van hun liedjes hebben geen videoclip, dus dat word een lyrics video, maar hier zijn mijn favorieten:

Little Me (ik ga niet bij elk liedje Little Mix erbij zetten) Dit is een liedje met een hele mooie boodschap en gewoon een mooi liedje. (Salute)

Towers   Dit is een mooi, slow liedje, de liedjes zijn trouwens of van het album DNA of van het album Salute! Deze is van Salute.
                                         

They Just Don't Know You   Dit is toch wel mijn favoriet eruit, leuke melodie en zang. (Salute)
                                        

Salute   Dit is de titelsong van het album, en het gaat ongeveer over hoe sterk vrouwen zijn, erg leuk en stoer. (Salute)
                                        

Wings   Ik weet niet zeker of dit lied al eens eerder voorbij is gekomen, maar hij is zoooo leuk! Catchy and Sassy! (DNA)
                                        

DNA   De titelsong van dít album, lekker edgy, net als de videoclip. erg leuk! (DNA)
                                       

Change Your Life   En dit is weer zo inspiratie liedje, een super mooi liedje voor een onzeker meisje! (en natuurlijk ook mooi als je niet onzeker bent, hihi) (DNA)
                                     

How Ya Doin'?  Dit is een leuk rap, dance liedje, vrolijk maar stoer.  (DNA)
                                     

Dit waren mijn favorieten van Little Mix! 

Kenden jullie Little Mix al? 

Stay Strong,
Emma Sijbers





Geen opmerkingen:

Een reactie posten