woensdag 4 december 2013

REVIEW: MAX make-up mineral blush - pink (Action)

Hoi Iedereen!
Action! Ja, ik weet het. Zodra je dat las dacht je aan goedkope spullen, misschien wel aan goedkope rotzooi. Maar Action heeft ook goed spullen! Zoals wat van de make-up, daarom laat ik jullie vandaag een goedkope blush zien, die óók goed is! Deze is voor de mensen met een echt laag budget:
Het doosje zit in een kartonnetje. Weet eigenlijk niet waarom, aan het kartonnetje zit namelijk een hangertje terwijl de blushes gewoon in een bak gekwakt liggen..
Het doosje zelf is van plastic, wat er erg goedkoop uitziet en aanvoelt. Nope niet heel charming en ook niet praktisch omdat het doosje snel openvalt. Eigenlijk had ik ook niet een geweldige verpakking verwacht voor 1 euro!
De kleur: roze! Maar dan ook fel, fel roze!
close-up daglicht

Erg fel, de kleur is heel erg koel, dus als je een natuurlijke blos wil, is deze niet voor jou! Je ziet hem vrij goed zitten als je hem op zit omdat het niet een natuurlijke kleur is.
En zoals je op deze foto ziet is de poeder zeer poederig en als je er met een niet hele zachte kwast ingaat, komt er veel poeder los.
close-up bij flits

Bij flits zie je zelfs hier en daar een verdwaalde zilveren glitter, hiervan zie je (bijna)niks terug op je wangen.
Wel slim van de verpakking: Als je de blush omhoog klapt: een spiegel en een kwastje! Spiegel is heel erg handig als je jezelf onderweg wil opmaken en het formaat is ook goed.
Het kwastje is verassend zacht! Soms een beetje prikkend, maar over het algemeen vrij zacht en in noodgevallen of onderweg kan je deze goed gebruiken.
de arm swatch

Het pigment is heel goed, en deze swatch is heel erg zacht aangebracht. De kleur is koel, fel roze. Ik vind de kleur heel bijzonder en gewaagd. Leuke aanwinst voor mijn stash!
de gezicht swatch

De swatch op mijn gezicht ziet er goed uit! Ik heb hem subtiel aangebracht, hoewel ik hem in het echt er toch voor mijn doen net wat te fel is.  De kleur valt gelukkig niet als te koel op mijn gezicht en ook niet te onnatuurlijk.
Ik vind de blush heel tof en best wel goede kwaliteit voor 1 euro. De Action heeft ook nog wat andere kleuren, die wat natuurlijker zijn, dus voor iedereen wat wils!

de blushes zijn verkrijgbaar in 
Action filialen voor  E0.99.

Hoe bekend ben jij met Action make-up?

Liefs,
Amber



Geen opmerkingen:

Een reactie posten