maandag 16 december 2013

Make-Up Collecties om jaloers op te worden!

Hey meiden,

Vandaag kwam ik op het idee om jullie eens een paar geweldige makeup en nagellak stashes te laten zien! Ik vind deze stashes wel een beetje over the top, maar dat is natuurlijk voor ons leuk om te zien! kijk mee!


Volgens mij kent elke beauty junkie deze collectie wel! Dit is de geweldige makeup collection van Dulce Candy.. 

Dan heb ik hier een hele grote nagellak collectie!Ze zegt meer dan 600 lakjes te hebben, wat natuurlijk erg jammer is. Want hoe wil ze die ooit met een goed gevoel (zo van: ik heb het goed en zuinig gebruikt) weggooien, dat lukt toch nooit? Dit is de collectie van Naturally Minnie..

En hier is nog een enorme collectie!! Maar omg, wat hebben ze (alledrie) een mooie collectie! Ik zou het zo overnemen! Dit is de prachtige collectie van Lauren Curtis..

Dan waren dit de mooiste collecties die ik kon vinden! Ik heb er ook maar 3 omdat het anders wel heel veel kijkwerk is, haha! DISCLAIMER: ik weet dat beautygloss dit ook een keer heeft gedaan, maar dat is toch niet erg? :)

Dan heb ik nog een aantal plaatjes voor jullie:

:O
Jemig!!

Zitten al die kasten vol? Oui, Madame...

En ja, dit zijn er ook veel maar dit ging me meer om de manier van opbergen, die prachtig is!

Ik hoop dat jullie zo'n artikel tussendoor leuk vinden, en tot de volgende keer!

Stay Strong,
Emma Sijbers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten