vrijdag 27 december 2013

OPGEMAAKT: December 2013

Hey meiden,

Ik heb de afgelopen maanden (!) wat dingetjes opgemaakt, die ik jullie wilde laten zien. Ik heb foto's gemaakt en ga ze ook minireviewen enzo.

Als eerste heb ik deze shampoo van de Action opgemaakt, voor droog en broos haar. Deze shampoo kostte 90 cent ofzo, en hij is dus niet zo heel goed verzorgend voor je haar. Ik ga hem niet nog eens kopen.

Ik heb ook nog wat wattenschijfjes opgemaakt.

 Deze van Biocura (aldi) zijn erg fijn, want ze zijn dichtgenaaid aan de randjes. Hiervan heb ik 2 zakjes op gemaakt en ze kosten ongeveer 1 euro 40 per 2. Echt een aanrader!

Dan nog deze zogenaamde 'zigzag watten'. Ik weet niet wat er zo zigzaggig aan is, maar goed. Ze zijn best fijn, maar ik had niet door dat dit echt watten zijn, die je ook op de kleuterschool gebruikte om te knutselen. Maar voor reiniging is het wel lekker zacht, voor nagellak is het niks.

                                     
 Nu we het toch over nagellak hebben, ik heb ook 2 lakjes opgemaakt! Deze rode van catrice is heel mooi en droogt snel. Hij is erg transparant wat ook wel heel mooi is, ik kan het heel moeilijk uitleggen maar hij dekt tegelijk ook heel goed, een bijzonder lakje.

Dan dit witte mini-Etos lakje. Een lekker basic wit lakje, goede dekking, gewoon basic. Deze was van zo'n actie van Etos.

Dan heb ik ook nog een box tissues opgemaakt, gewoon tissues van Kleenex, die ik altijd heb.

Van de action heb ik nog een basic, lekker ruikende, reinigingsmelk opgemaakt. goed reinigend én verzorgend.

Van dezelfde lijn heb ik een dagcréme, deze is hydraterend en de andere reinigend, maar het is toch dezelfde lijn. Ook deze is basic, maar wel wat vettig en dik.

Over deze bruisbal van Lush, heb ik al een review geschreven. Check die even voor meer info zou ik zeggen.

Ik had bij mijn bezoekje aan Lush ook een klein stukje Snowglobe gekregen, die is op. Echt super lekker!!

Essence heeft een hele fijne MySkin lijn, maar deze cleansing créme is het niet helemaal. Hij is dik en valt van je gezicht af. 

 Dit ding heeft ieder van jullie vast wel eens in de Xenos of DA zien liggen, of iets soortgelijks. Ik vaak genoeg, maar vond het nooit de moeite waard om te kopen. Toen kreeg ik het van een vriendin en wist ik niet hoe het werkte, wan je moet er op een rare manier in knijpen om er wat uit te krijgen, dus hij ging bij boven de wasbak al leeg, i.p.v. in bad, oeps.

Als laatste heb ik een conditioner uit Italië. Gewoon heel basic, en niet geweldig voedend. Ik zou hem als ik hem ooit weer zou zien niet opnieuw kopen.

Dit waren alle producten die ik heb opgemaakt in de afgelopen 3 maanden denk ik ongeveer, haha! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Vinden jullie het leuk om dit soort opgemaakt posts te lezen?

Stay Strong,
Emma Sijbers





2 opmerkingen: