vrijdag 13 december 2013

Nobuy challenge update #2+3

hey meiden,

Mijn eerste artikel sinds een tijdje.... maar in de kerstvakantie ga ik zeker vooruit werken, dus dan ben ik even veilig. Maar vandaag dan twee update's in een terwijl ik mijn nieuwe spotify helemaal grijs gebruik!

hahaha, dit gevoel had ik wel af en toe!

Maar hoe ging het nou afgelopen 2 weken? Naar mijn mening ging het best goed. Net als vorige (2 weken geleden) week heb ik weer wat eten gekocht in de kantine. Ik weet het, niet doen Emma! Maar ik ben laatst ziek naar huis gegaan, en toen had ik op het station toch wel zin in een mooie roze geglazuurde donut. mag toch wel? en op school heb ik een snoepzakje gedeeld met een vriendin...

En ik ben niet eens boos op mezelf! ;)

dus:
donut     €1,50
half snoepzakje   €0,30
totaal   €1,80

Dat valt toch reuze mee? Ik heb geen makeup of verzorgings producten gekocht (of nodig gehad) dus ik ben wel trots op dit resultaat. Laten we onthouden dat dit 2 weken waren!

Doen jullie eigenlijk ook mee? of doen jullie een andere challenge? Laat het zeker weten in de comments!


Stay Strong,
Emma Sijbers    





Geen opmerkingen:

Een reactie posten