vrijdag 20 december 2013

Nobuy challenge update #4 (FINAL)

hey meiden,

Vandaag is het tijd voor de vierde en laatste update van mijn Nobuy Challenge! Ik heb het deze week heel goed gedaan, want ik heb niks uitgegeven, jeej!!!


Ik ben aan de ene kant trots op mezelf, maar aan de andere kant was het maar een kleine moeite. Op de een of andere manier was het heel makkelijk, omdat ik gewoon merkte dat ik alles wat ik nodig had ook had. En alles wat op was (zoals douchegel en reinigingsmelk) zijn dingen die ik niet zelf hoef te betalen, omdat mijn moeder en ik hetzelfde gebruiken, dus betaald zij.


Ik vind dit een erg leuke challenge om te leren hoeveel geld nou eigenlijk waard is. Dan wil ik nog even alle credits geven aan deze vrouw:


Sommigen kenne haar misschien, maar dit is Marijke van projectnaturalbeauty.nl als je op de link klikt, kom je bij een artikel van haar Badass NoBuy, ze is nu al 15 weken (!) bezig. Dat is toch geweldig! ga haar zeker volgen, want door haar ben ik deze challenge gaan doen!

Ik hoop dat jullie dit een leuke Challenge vonden, en het zeker ook eens gaan proberen!! Ik vond het zeker de moeite waard!

Stay Strong,
Emma Sijbers


Geen opmerkingen:

Een reactie posten