zondag 22 december 2013

The Christmas tag!

Hey lieve mensen!
Vandaag een tag, een over kerstmis, ik vier kerstmis wel dus leek het me leuk om deze tag te doen.
Ik heb hem gezien bij Lotte, en nog wat andere, en toen dacht ik meteen: deze wil ik doen!
Ik doe niet vaak tags die wat persoonlijker zijn, dus leek het me leuk voor jullie om deze te doen, let's get started! :)

Oogschaduw met kerst: zilver of goud?
Moeilijke vraag, ik vind goud mooier, maar zilver staat me beter. Ik denk dat ik voor zilver zou gaan, staat mooier bij mij omdat ik een koelere ondertoon heb in mijn huid en ogen. Zilvere smokey eyes met een kleuraccent, jep that's what I like! Maar misschien doe ik ook wel gewoon kerstboom groen ;)

Echte kerstboom of een neppe?
Definitely echt! Wij hebben altijd een echte, onze plafonds zijn heel hoog dus wij hebben altijd een grote boom. Ik houd van echte kerstbomen, de geur, de prikkende naalden, gewoon het gevoel van een echte kerstboom.

Favoriete kerstliedje?
Mijn 4 favorieten: 'Last Christmas', 'All I want for Christmas', 'Feed the world' en 'Santa Baby'.
Dan heb ik de vraag nog niet echt beantwoord, ik vind alle vier gewoon heel leuk!


Favoriete kerstfilm?
Niet denken dat ik alles hetzelfde heb als Lotte, maar 'The Grinch' is ook een van mijn favorieten.
Ik vind hem zo grappig en lief en zielig. Iedereen moet hem gewoon zien rond Kerst tijd, let's be honest.

Uit eten en zelf koken?
Hmm…. Ik houd van uit eten gaan, echt heel veel, vooral als het héééél lekker is ;)
Maar zelf koken, dat ligt eraan. Als ik met mijn hele gezin/familie kook vind ik het heel leuk, maar alleen… mwah.

Kerstfeest: organiseren of bezoeken?
Ik denk dat ik voor bezoeken zou gaan, gewoon omdat ik van organiseren helemaal zwaar gestressed zou worden.
Gewoon een gala of een vrij normaal feest met harde muziek en veel dansen.

Favoriete cadeautje om te krijgen?
Ik vraag meestal van alles en nog wat, wat er dit jaar op mij lijstje staat is parfum, boeken en wat sleek producten :)

Leukste Kerstervaring tot nu toe?
Ik doe met Kerst ieder jaar hetzelfde: naar opa en oma.
Daar krijgen we cadeautjes, we hebben kerstdiner en simpelweg zijn we gewoon met de familie bij elkaar.
Ik denk dat ik Kerst het leukst vond toen er sneeuw lag, ja want zo hoort Kerst te zijn!

Witte kerst: ja of nee?
Zoals ik bij de vorige vraag al zei: Kerst is pas op en top Kerst als er sneeuw ligt!
Zo mooi, gewoon sprookjesachtig, maar wel sprookjesachtig koud ;)

Kleuren in de kerstboom?
Ja! Ik heb altijd alle kleuren van de regenboog, met alle figuurtjes mogelijk! De enige kleuren die verbannen worden uit onze kerstboom zijn: koel en metallic wit, lila en zilver.
Wat een hekel heb ik aan die kleuren zeg!

Jurkjes of winterse truien?
Jurkjes denk ik, ik draag al jaren geen truien meer eigenlijk. Ik vind jurkjes gewoon heel mooi en classy en die kunnen ook heel lekker zitten hoor ;)

Vroeg opstaan of lang uitslapen met kerst?
Met z'n alle aan het kerstontbijt is een must natuurlijk, maar gelukkig heb ik geen familie die om 7 uur al ontbijt (behalve opa haha). 9 uur vind ik een goede tijd, geen seconde vroeger!
9 uur is voor mij al heel vroeg btw ;)

Cadeautjes krijgen of geven?
Onmogelijke keuze, ik vind krijgen natuurlijk heel leuk, maar geven ook.
Ik kan, al zeg ik het zelf, best goed cadeautjes uitzoeken, en ik vind het leuk om anderen blij te maken.
Ik denk dat veel mensen voor geven zouden gaan, en als mijn hele familie voor geven gaat heeft alsnog iedereen cadeautjes gekregen :P


Dit was dan de tag!
Ik hoop dat jullie hem leuk vonden om te lezen, neem hem gerust over, hij is leuk om te doen en te lezen.
Ik houd erg van Kerst en heb er dit jaar ook weer veel zin in, en IK WENS IEDEREEN EEN HELE FIJNE KERST!

Wat doen jullie met Kerst?


Liefs,
Amber


Geen opmerkingen:

Een reactie posten