woensdag 1 januari 2014

3x FILMPJE: MEGA DECEMBER HAUL! + 2x Kerst OOTD

Hey super lieve mensen!
Het is alweer het nieuwe jaar! Wat is het toch snel gegaan ;)
Ik wens jullie allemaal een gelukkig 2014 en hierbij voor jullie nog een filmpje uit het vorige jaar: Namelijk een MEGA DECEMBER HAUL!
In December krijg je natuurlijk cadeautjes en in de vakantie ga je shoppen, dus ik wilde jullie graag laten zien wat ik heb gekocht.
Veel kijkplezier!
als je de video niet kan zien, klik hier.

Hier komt nog even het lijstje met de gekochte spullen voor degene die dat leuk vinden:
-Zoeva very croc set
-Sleek Candy Collection Blush by 3
-Grey's Anatomy seizoen 5
-Test. - Mirjam Mous
-Miss Sport mono oogschaduw - 112 Amber
-Catrice Feathers&Pearls lipstick - Charleston's fame
-Catrice Made to Stay Inside eye highlighter pen
-Maybelline Colour show Brocades - Knitted gold
-Enders - Lissa Price
-Maybelline Colour Tattoo - 35 On and on bronze
-Catrice Absolute Nude eyeshadow palette
-Catrice Ultimate Colour lipstick - Matt-erial Girl
-Essence Kabuki brush
-Catrice Liquid Metal eyeshadow - Mauves like Jagger
-Essence long lasting lipstick - Natural Beauty
-Hoe Seppe ondanks alles zijn 16e verjaardag haalde - Ed Franck
-Sleek Face&Body glo - Peach Shimmer
-Valentina by Valentino eau de parfum
-M.A.C Eyeshadow - Expensive Pink
-The Body Shop The Sparkler - Boudoir Pink
-Bengh Slangenprint jurkje
-Levi's Blondie shirt
-Pepe Jeans roze gebreid vest

Van bijna alle make-up komt of staat er al een review online en laat het me vooral weten in de comments waar jij meer van wil zien! :)

Wat heb jij allemaal geshopt/gekregen in December?

Dan komen nu de 2 beloofde OOTD's van kerst, ik heb er een gefilmd voor jullie op 1e kerstdag en op de 2e: Veel kijkplezier!

als je de video niet kan zien, klik hier
als je de video niet kan zien, klik hier.

Hier wat foto's van de full faces, nagels etc.:
Full face 1e kerstdag
Full face 2e kerstdag

 
Hier 2 foto's van mijn wangen, een met flits en een met daglicht, omdat ik wat meer met highlighter heb gespeeld, ik ben voor java poeder gegaan van bourjois voor de glitter en de lichte blush uit het big bazaar palette. Want die blush is héél licht, zelfs te licht voor hele witte mensen denk ik, hij heeft een hele mooie glans.
sorry voor mijn vette neusje -.-

En als nagellak heb ik de Maybelline Colour Show Brocades in Knitted Gold.
Ik kon deze nagellak nog vlug meesnoepen bij de korting in de etos, en droeg hem met kerst.
De nagellak is heel mooi en bijzonder, en de glitters passen heel mooi bij elkaar maar wel contrasteren, hij droogt snel dus, als je deze nog kan vinden bij de drogist, halen die handel!

Wat droeg jij met Kerst (make-up, nagels en outfit)?

Liefs,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten