vrijdag 17 januari 2014

FASHION: H&M + Tally Weijl Wishlist (winter)

Hey meiden,

Ik begin me steeds meer te verdiepen in fashion. En als normale scholier heb ik niet zoveel extra's te besteden. Als ik dan nieuwe kleren nodig heb (of gewoon wil hebben) dan ren ik toch sneller naar H&m en Tally Weijl dan naar Zara, Vanilia of Mango. Ik dacht dat het dus wel leuk was om jullie inspiratie te geven en zelf inspiratie op te doen voor de nieuwste trends voor deze winter (die nog niet echt begonnen is…).

H&M

Om maar meteen te beginnen met een lekker zomerse top, om de zomer toch nog in je hoofd te laten opstijgen. (Ik heb alle kleding van de website, dus ik weet niet zeker of ze in de winkel te koop zijn). Deze top is best hoog gecropped met een bonte bloemetjesprint en blote schouders. De rok kun je denk ik los kopen, maar die kon ik niet vinden. Deze cropped top kun je kopen voor €29,95


Jullie gaan waarschijnlijk wel zien wat mijn kledingstijl is door dit artikel, en een van mijn grote favorieten is: het fenomeen crop top! Deze is wat minder cropped dan de vorig maar is nog steeds bedoeld om te dragen met een high-waisted skirt of broek. Dit shirtje me très jolie erop (erg mooi/leuk) is bij H&M te halen voor €12,95

Ook iets wat ik helemaal geweldig vind, zijn jurkjes! Net boven de knie, en het bovenlichaam-gedeelte ietwat strakker, zoals hierboven. Dit is een mooi voorbeeld van mijn omschrijving met een stoere denim-touch. Dit jurkje is te koop voor €19,95

Als je je jurkje net wat stoerder wil maken, of je wil ervoor zorgen om hem ook in de winter aan te kunnen, trek er dan een panty onder aan, zwart of huidskleur, en een stoer jasje. Bikerjacks zie je erg veel en in de zomer zag je ze nog meer. Dit jack is uniek door het hoge bolero-achtige model, en de touwtjes die aan de mouwen hangen. Deze kost €39,95. Dus waarschijnlijk geen leer.

Dan komen er nu een aantal jurkjes aan. Dit is geen jurkje met mijn favoriete model, maar dit is juist een mooi, formele jurk. Voor op zondag of een speciale gelegenheid. Ik vind het mooi dat de hals hoger is en het jurkje heeft geen mouwen, wat het ook uniek maakt. Het riempje maakt het helemaal af! Een mooi 's zondags jurkje nodig? Voor €29,95 heb je er een.

Dit is wel weer een mijn lievelingsmodel. Ik vind het een mooi schooljurkje, want hij is kuis, maar speels. Het decolleté is wel wat dieper, maar er is niets te zien. Dit jurkje is zo simpel een eenvoudig, maar zeker leuk, dat je hem voor €14,95 mee kan nemen!

Weer precies hetzelfde model, maar dan zwart met witte polkadots. Hier kan ik dan ook niet veel meer aan toevoegen dan de prijs, die is namelijk ook €14,95

Dan zijn we al bij het laatste, daadwerkelijk kledingstuk van H&M aangekomen. Dit geweldig, simpel grijs vest. Dit model heb ik laatst gespot bij Tatjana (Miss Nederland) en ik vind het zo mooi! Ze hebben dit model ook nog in mosterdgeel/oranje en zwart. Maar grijs vond ik toch het meest praktisch. ~€24,95

Last but definitely not least, heb ik deze paars met roze bloemenprint boots vaan de H&M op mijn wishlist staan. Fake Dr. Martens voor een H&M prijsje, €29,95

TALLY WEIJL:

Dan komen we aan bij Tally Weijl, dit is sinds kort een van mijn favoriete kledingwinkels geworden. Ze hebben alleen maar kleding die in de mode is, maar toch voor iedereen wat. Ik heb deze geweldige kledingstukken gespot op de webshop!

Is dit glinsterende chevron-short niet helemaal geweldig? Het ziet er wel uit alsof het een hele niet-strechty stof is, maar ik vind het zo mooi! Leuk met een panty en een simpel shirtje. Je kan er ook een legging onder dragen natuurlijk. Dit bijzondere shortje kun je al krijgen voor €9,99

Op deze foto gaat het alleen om het top, maar het is me een beetje onduidelijk of die 'riem'aan het shirt of aan de rok zit. Want op de webshop staat er onder het item items die je erbij kan kopen en daar stond de rok bij, maar dat is de rok hieronder, en daar zit geen riem aan. Nouja, met of zonder riem, het is een heel simpel maar chique tank top, voor €9,99


Dan heb ik deze maxiskirt gespot. Ik vind hem heel mooi en beachy, maar toch winters. Ik moet wel zeggen dat ik de schoenen er echt niet mooi onder vind, haha! ~€15,99

I love skater skirts! Toch heb ik zelf maar 2 rokjes, en die zijn beide geen skater model. Een zwarte skater skirt is natuurlijk perfect, want hier kun je alle kanten op. Als jullie het niet door hadden, ik probeer kleding altijd het hele jaar door te dragen, want ik vind zomer kleding meestal mooier! Ik doe hier dan bijvoorbeeld een panty of legging onder, Ik tik dit ook in een blauw zomerjurkje. ~€19,95


Als we dan toch bezig zijn met de skater skirts, dan wil ik ook wel graag een vrolijk rokje met bloemetjes, zoals deze! Zo'n item is natuurlijk wel iets moeilijker te combineren, maar als je op google afbeeldingen 'floral skater skirt outfit' intypt, krijg je genoeg opties! ~€19,95

Mijn hart moest overwerken toen ik dit rokje zag, een grijs monochrome rokje! Hetzelfde skaterskirt model, maar met een prachtige unieke kleur! Ook deze kost €19,95

Je kan nooit genoeg jeans hebben! Dit model heb ik nog niet. Nouja, niet per sé het model, maar die scheuren vind ik bij anderen altijd zo stoer, maar ik heb zo'n jeans nog niet. Dus ik hoop dat ik die binnenkort kan scoren voor €29,95

 
Nee, het gaat niet om het rokje, maar om het top. Het rokje eist wel alle aandacht op deze foto, haha. Het rokje is, voor de liefhebbers, ook gewoon te verkrijgen, maar ik weet niet voor hoeveel geld. Maar even over deze top. Een eenvoudig, zwart, crop top. Als je een fashion lover bent, heb je deze al in je kast hangen. Maar ik ben nog nieuw in de fashion-bussiness en heb deze nog niet. Hier gaat binnenkort verandering in komen, natuurlijk! ~€9,95

We zijn al bij de accesoires van Tally Weijl aangekomen! Ik zag een zwart-witte tas in hetzelfde model, maar vond de print niet leuk, toen ging ik bij de tassen kijken, en zag ik dit pareltje! Hebben, hebben. Een mooie, fashionable schooltas. Voor maar €25,95, minder dan de jeans!

En alweer, neppe Dr. Martens. Deze zijn een mooie felle kleur roze, met zwarte veters. Deze zou je kunnen vervangen door witte veters, dan heb je een heel ander, girly, effect denk ik. Ik vind dit model gewoon zo mooi! Ik heb ooit Dr. Martens gepast, maar ze gaven geen steun aan mij en zaten niet zo lekker. Nou weet ik dat ik niet meer moet verwachten van Tally Weijl dan van Dr. Martens, maar proberen kan geen kwaad! En al helemaal niet voor maar €39,95

Ik hoop dat jullie dit fashion-artikel leuk vonden, want er gaan meer fashion gerelateerde artikelen van mij komen als jullie dat leuk vinden! Ik vond het heel leuk om me bezig te houden met fashion. 

Neem zeker een keer een kijkje op:

Willen jullie meer fashion artikelen van mij zien? Zoja, wat?

Stay Strong,
Emma Sijbers





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten