donderdag 9 januari 2014

REVIEW: Kruidvat Reinigingspoducten

hey meiden,

Alweer een review....Ik hoop maar dat jullie het leuk vinden, haha. Er gaan er nog heel wat komen! De foto's zijn niet zo goed, maar dat word al snel beter in mijn reviews, dat gaan jullie nog wel zien!

De review gaat over 3 producten van de Kruidvat verzorgingslijn, de roze. Deze is voor de gevoelige huid.

Ik ga 3 producten reviewen, de cleansing creme, de dagcreme en de reinigingsmelk.

Dit is de cleansing creme. (de foto's zijn echt crappy).

Hij reinigt EN verzorgt, eerst zien dan geloven!

Ze noemen het make-up remover & creme. 

Het is dik genoeg om er een mooi toefje mee te maken, dat vind ik een erg fijne dikte.

Dit is hij uitgesmeerd.

Wat vind ik van dit product? Heel fijn! Hij haalt je makeup er in een veeg af. (je gebruikt zo'n creme door het eerst uit te wrijven en dan haal je het met een watje van je gezicht.) Ik weet de prijs niet meer, maar hij is heel betaalbaar. Als dagcreme gebruik ik hem niet, daar is hij te plakkerig voor, maar als reinigingscreme is hij heel fijn!

Dan verder met de dagcreme:
Ook deze is voor de gevoelige huid, en dus met aloë vera.

Er zit aloë vera en allantoïne in. Allantoíne werkt genezend voor wonden en kleinere wondjes.

Het is een dagcreme, maar ik gebruik het 's nachts ook, hij is namelijk redelijk dik:

Zoals je ziet, is het echt een hele dikke creme. hij zweeft bijna boven mijn hand, haha. Hij is een beetje vaseline, uierzalf achtig. Maar toch iets dunner.

Als je hem echt heel ruw-achtig uitsmeert, laat hij een raar wit laagje achter. Echt een laagje, geen waas. Daar heb je opzich 's nachts geen last van, maar overdag is het redelijk lastig.

De creme is voedend en goed voor de huid, maar dat witte laagje is toch wel erg irritant. Daarom zou ik hem een volgende keer skippen als dagcreme, maar wel als nachtcreme gebruiken. ook dit product zal ergens tussen de 1 en 2 euro zijn.


Dan zijn we al aangekomen bij het laatste product, de reinigingsmelk:
Deze heeft ook weer een roze verpakking met de pluspunten goed zichtbaar!

Hij (het valt me op dat ik producten altijd hij noem) heeft een milde reiniging en is parfum vrij! woehoe!

Het is een 2 in 1 reinigingsmelk, maar ik zou de tweede werking niet weten, misschien is hij voor ogen EN gezicht?

Deze is wat dunner als de dagcreme, precies zoals een reinigingsmelk moet zijn.

Uitgesmeerd zie je heel goed dat je maar een klein beetje nodig hebt. Dat is natuurlijk erg fijn, ookal zit er flink wat in!

Dit is een goed reinigend product voor 's morgens en 's avonds en heeft een zalverige, basic geur, net als de andere producten. Erg betaalbaar en fijn!

Ik raad de roze producten erg aan omdat ze goedkoop zijn en heel mild, maar toch reinigend. De blauwe producten heb ik nog nooit gebruikt, maar van de roze lijn ga ik zeker meer producten proberen!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en neem eens een kijkje in de Kruidvat!

Stay Strong,
Emma Sijbers 


2 opmerkingen:

  1. Leuke review! Ik ga er misschien wat van kopen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sommigen zijn zeker een aanrader! Bedankt voor je feedback! <3

      Verwijderen