vrijdag 24 januari 2014

REVIEW: Gliss Kur - Ultimate Oil Elixir Anti-Hairbreakage Mask (Schwarzkopf)

Hey meiden,

Mijn haar is zo pluizig als een uitgebloeide paardenbloem.... Ik heb daarom alle steun nodig. Mijn haar is rossig en het heeft krullen, deze combinatie kan nog wel eens voor een paardenbloem zorgen. En het stuk dat ik naar school moet fietsen werkt natuurlijk ook niet! 


 Sinds een maand gebruikte ik nooit haarmaskers of extra producten naast shampoo en conditioner. Het was een mooi moment als ik *stiekem* een haarmasker van mijn moeder gebruikte. Laatst ben ik de Kruidvat binnengestapt met het idee om wat extra haargoodies te kopen (ik heb alles op de foto gezet, haul?). Dit is aardig gelukt. Waar ik al een tijdje benieuwd naar was, was dit Ultimate Oil Elixir van Gliss Kur (een onderdeel van Schwarzkopf).


Dit is wat Schwarzkopf er zelf van zegt: De formule met haar-identieke elementen herstelt doelgericht en vult beschadigingen op. Voedt, versterkt en herstelt intensief.
Duidelijke afname van haarbreuk
Effectief na 1 minuut inwerktijd.

Dit heb ik natuurlijk voor jullie getest!

De ingrediënten voor de liefhebbers. Er zitten 2 soorten keratine in, dus wat ze claimen is wel waar! Het masker glittert ook, zal dit ook door de keratine komen?


De inhoud ziet er zo uit. Het is een dikke maar niet heel dikke crème voor in je haar, als het ware. De substantie is heel erg fijn om in je haar te smeren. 

Ik zal jullie even uitleggen hoe ik dit masker inbreng en waar: Ik schroef de deksel open en dat is al best een klus, want je wilt niet dat er water in komt! Dan neem ik een royale hoeveelheid en wrijf die grof bij de haar-aanzet bij mijn voorhoofd, en in mijn puntjes. Dan schroef ik  de pot dicht, zet hem terug en dan ga ik het goed inwrijven en beter verdelen. Meestal shampoo ik mijn haar, dan doe ik er conditioner/makser in en terwijl dat inwerkt doe ik kleine 'klusjes' zoals showergel aanbrengen en mijn gezicht wassen. Daarna spoel ik het uit, ik laat het wel langer dan 1 minuut zitten, dan werkt het sneller en mooier!


Zoals je ziet is het een heel moeilijk te beschrijven substantie, het druipt wel, maar heel, heel traag.


Er lijken ook een soort van stukjes in te zitten, die je dan kapot wrijft met inwrijven, het werkt in ieder geval heel fijn!

Conclusie:

Dit product is echt helemaal the bomb! Ik heb heel erg last van haaruitval (niet extreem, maar teveel voor mijn leeftijd) en dat is super veel afgenomen. Even aangedikt: toen ik dit product in mijn haar had gewreven 1 maand geleden, dan was mijn hand helemaal behaard van mijn hoofdhaar, maar nu, nu heb ik daar helemaal geen last meer van! Ik raad dit product heel erg aan, het is alleen voor mij best wel een prijsje, maar bij Kruidvat hebben ze heel vaak 1+1 gratis op Schwarzkopf, dus houd de folder in de gaten. Ik heb dit product gekocht in combinatie met een serum, hier gaat ook nog een review over komen!

adviesprijs: €7,69

Stay Strong,
Emma Sijbers




Geen opmerkingen:

Een reactie posten